pondělí 19. prosince 2022

Knižní tip –⁠ Chata ve Švýcarsku

 Jestli mě sledujete už nějakou dobu, určitě jste zaregistrovali, že jsem si oblíbila romány od Julie Caplin. Přečetla jsem tedy další knížku z její nynější oblíbené knižní série, a to konkrétně Chatu ve Švýcarsku. A jak se mi tedy líbil tento knižní kousek?

V tomto díle se opět přenesete do krásy jiné země, tedy konkrétně Švýcarska, což je asi všem jasné již z názvu. Vychutnáte si místní kulturu, nádhernou přírodu a potečou vám sliny, neboť v díle opět nechybí hojné zmiňování o výtečném tradičním švýcarském jídle. Pokud milujete zimu a zimní sporty, tak vás knížka také nadchne, ale celkově dokáže z pro mnohé neoblíbené zimy vykouzlit dokonalou idylku.

Tentokrát se s hlavní hrdinkou Minou, která miluje dobrodružství a pustí se do jakékoliv výzvy, vydáte do pořádné zimy ve Švýcarsku. Mina se právě rozešla s přítelem po trochu trapném incidentu, její práce ji také příliš nenaplňuje, tak se rozhodne navštívit svou kmotru ve Švýcarsku a najít svůj skrytý smysl života.

Samozřejmě naprosto propadne místní kultuře. Její kmotra vede hotel, který pro ni představuje každodenní šílený zápřah, neboť si vše zařizuje sama – vaří, peče, uklízí, úřaduje atd. Mina jí začne pomáhat v kuchyni, kde pomalu přichází na to, že tohle je její smysl. Kuchtit podle svých představ a těšit svými výtvory ostatní. Ale jak to ještě uplatnit? To už prozrazovat nebudu.

Protože se jedná o románek, nechybí zde zápletka mezi ní a Lukem, který je na první pohled povahově stejný jako ona – impulzivní, nerozvážný a jen si užívá života. To ale ona chtěla na sobě změnit, takže se snaží od Luka držet city dále, ale znáte to... Stejně se jim cesty proplétají, ovšem vznikají i nečekané komplikace. A navíc Luke ve své povaze skrývá mnohem více. Jak to tedy mezi nimi dopadne? To už si musíte přečíst sami. 

Anotace

Zabalte si kufry a vypravte se k zasněženým vrcholkům švýcarských Alp. Je načase si užít výhled do krásné krajiny a vychutnat si přitom sametovou horkou čokoládu, výborné sýry a úžasnou romantiku.

Mina věří, že šálek horké čokolády dokáže vyřešit všechny trable. A právě to teď potřebuje. Má za sebou totiž pořádný trapas – její poslední milostná eskapáda se stala okamžitým hitem internetu.

Se sbalenými kufry a jasným cílem dát si do pořádku život se Mina rozhodne utopit svůj žal v té nejlepší horké čokoládě na světě. A Mina moc dobře ví, kde ji najít – v útulné chatě své kmotry, která se nachází ve Švýcarsku.

Plán je jednoduchý: litry čokolády, žádní muži. Tedy jen do chvíle, než ho zkomplikuje neznámý krasavec, který Mině zkříží cestu ve vlaku do Alp…


Doporučuji si ke knížce dát něco dobrého s teplým nápojem, zachumlat se do deky, zapálit svíčky a udělat si dokonale ladící a útulnou atmosféru. Užijete si ji ještě více :). A z toho vyplývá jediné, zase se mi moc líbila a určitě si ji přečtěte, jestli máte rádi pohodové romantické čtení. A ideální do tohoto chladného období a adventního času.

10 komentářů:

  1. Děkuji za pěknou recenzi. Já stále čekám, až bude možné stáhnout e-knihu - teda doufám hlavně, že to půjde tam kde doteď. Ale už to trvá tak dlouho, že jsem ráda za plnou knihovnu. Tak třeba příští rok se i já konečně pustím do čtení Romantických útěků. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se tam tedy objeví a budeš se moct začíst :).

      Vymazat
  2. Tak to už se moc těším, až mi ji půjčíš :D <3 Zní skvěle jako všechny její knížky!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem všechny, kromě Irska. Nejvíc se mi líbila tato a Chorvatsko ♥ Tyto knížky jsou odpočinkové a krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď rozečtenž Brooklyn, ještě mi chybí Island a ta její novinka Skotsko :D.

      Vymazat
  4. Tak toto si chci moc přečíst, i kámoška na ni dělala recenzi. Je na instáči totální knižní fanatička. :) Hrozně mě láká ta hřejivá atmosféra. Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Já doufám, že si nějaké knížky od této autorky rozbalím pod stromečkem a konečně se do nich budu moc začíst :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️