pondělí 26. prosince 2022

Fotodeníček –⁠ Vánoce 2022

 Dnes mám pro vás jen takový rychlo-foto článek z našich Vánoc :). Tak si ho užijte a nasajte tu sváteční atmosféru.

Začnu fotkami ze dne před Štědrým dnem, tedy 23. 12. 2022. Sice to ještě nejsou oficiální Vánoce, ale už se táhl v trochu vánočním duchu, protože jsem se pustila do pečení dobrot :).

Sladká část

Slaná část

Výsledek = vánoční stromečky 

Vánoční stromečky i s cukrovím

Vánočka u nás nesmí chybět!

Menší verze, nekynutá, tvarohová a vhodná pro diabetiky :D

A jedna z našeho již pohodového večera u Netflixu :D

A teď se vrhnu na Štědrý den. Vstala jsem klasicky brzy a měla jsem chuť si nafotit všechny ty dobroty ve vánočním duchu, tak vám ukážu výsledek :D.

Naše psí dětičky

A ještě jednou i se stromečkem v pozadí :D

Cukroví 

Cukroví i se stromečkem

A nesmí chybět ta vánočka

I jedna Grinch čokobomba

A tady i domácí Baileys

Ty čokobomby jsou opravdu bomba :D

Dobrota

A teď pár foteček ze samotného dne :).

Psíčátka naše

Tento vánoční župan z Pepca jsem prostě musela mít :D

I náš malý chlapeček :).

A tady už naše štědrovečerní večeře (nemáme typickou, děláme si to podle sebe :D)

A na závěr se s vámi musím podělit ještě o naše rodinné focení od oblíbeného fotografa Martina Urbánka :).





Tak to by bylo vše. Doufám, že se vám článek líbil. A také doufám, že jste si letošní Vánoce moc užili :). Já upřímně ani moc nevěřila, že nějaké Vánoce budeme mít, ale nakonec se povedlo a jsem za to moc vděčná. O tom ale zas jindy :).

19 komentářů:

  1. Krásný vánoční fotočlánek 🎄🥰. Moc hezky jsi to všechno nafotila. Nápad se stromečky jsem viděla na Pinterestu 🙈, tak ho možná vyzkouším na Silvestr. Vánočka se ti moc povedla, za to mě se pěkně rozjela..bohužel 😕, ale chuťově byla vynikající a krásně vláčná. Fotky od fotografa se moc povedly, už jsem je obdivovala na Instagramu 🤗.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Vyzkoušej, je to jednoduché a pěkné :). Já ji zas škaredě zapletla :D. Moc děkujeme, taky jsme nadšení <3.

      Vymazat
  2. Ty umíš zaplést vánočku? :D Pěkný nápad s těmi stromečky :) No moc hezké a ty fotky z rodinného focení jsou dokonalé!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý rok se dívám na návod na internetu a konec se mi nikdy nepovede :D. Děkujeme <3.

      Vymazat
  3. Jsi moc šikovná, kolik vánočních dobrot jsi stihla nachystat :) Jsem moc ráda, že jste si nakonec vánoce užili. Fotky z focení jsou úžasné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Nakonec vše dobře dopadlo :) A děkujeme :).

      Vymazat
  4. Jsi moc šikovná! Tolik dobrot :) <3 já dělala slané šneky. Pečení buchet mám teď zakázáno, když je všude tolik cukroví :D tak jsem dělala aspoň jednohubky. Pejsci krásně pózují :) moc hezké fotečky, s těmi světýlky je to parádní :) společné focení je úžasné, moc vám to sluší <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Ten zákaz chápu :D. Moc děkujeme :).

      Vymazat
  5. Moc hezký foto článek. Jsem moc ráda, že jste si svátky užili a moc se mi líbí taky vaše rodinné focení. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Ty mini vánoční stromečky vypadají skvěle! Musím si to na příští rok zapamatovat :) Vypadá to hrozně roztomile. Ta poslední fotka je nejkrásnější <3 Doufám, že jste si společné Vánoce moc a moc užili <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, moc krásné jste měli Vánoce. Taky nedělám klasickou tabuli, např. jsme měli pečené brambory, zeleninový salát, ostatně jako celý rok, kuřecí plátek a vinnou klobásu. Ta sklidila největší úspěch z řeznictví Chodura, které já jsem vůbec neznala, ale tady na P9 je i s jídelnou a mají excelentní sortiment. ☺♥ (řeznictví z Beskydska)...: )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :). Je super,l přizpůsobit si jídlo podle sebe, když to člověku prostě tak chutná :). Řeznictví znám :).

      Vymazat
  8. Terko, hezké vánoční střípky. Já letos fotila strašně málo, takže jsem vánoční článek věnovala jen dárkům. Ale užili jsme si Vánoce taky moc fajn.
    A stejně jako Míše se mi líbí ty vánoční stromečky a pokud nezapomenu, tak je příští rok určitě zkusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). To je známka, že jste si to moc užili :). Vánoční stromečky jsou super :).

      Vymazat
  9. Jééé, mně se líbí ty stromečky z těstíčka. Měli jste to moc krásný ♥ A ty fotky? Opět nezklamaly, zase strašně krásné. :-) Já jsem Štědrý den trávila v práci, ale nevadilo mi to, udělala jsem program a myslím ,že klienti v domově lepší vánoce nezažili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme <3. Udělala jsi jim moc krásné Vánoce :).

      Vymazat
  10. Nádhera, samé dobroty a vánoční atmosféra! Mimochodem fotky pejsků jsou také naprosto dokonalé. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️