pondělí 12. prosince 2022

Vánoční radosti aneb dárky ode mě pro mě

 Dnes mám pro vás jeden vánočně laděný článek ohledně dárků. Nejedná se ovšem o dárky pro ostatní, ale naopak, pro svou maličkost (i když klidně potěší i jiné). Myslím si totiž, že bychom měli občas myslet i na sebe a potěšit se nějakým dárečkem či čímkoliv jiným, co máme rádi. A tak vám chci ukázat, čím jsem si v tomto vánočním čase vykouzlila úsměv na tváři já :).

Jako první začnu oblečením. V poslední době si oblečení moc často nepořizuji, protože nějak není potřeba. Ovšem přišla mi hezká nabídka na výrobu vlastního trička, a tak mě nejdřív napadlo, že bych ji mohla využít jako vánoční dárek pro někoho. Pak jsem si to ale rozmyslela a řekla jsem si, že potěším tentokrát sebe. A protože víte, že miluji pejsky, tak volba padla a trička se psy. Firma Vyrobsitricko.cz nabízí možnost výroby trička už z různých vložených motivů, ale není problém si vytvořit i z nějakého vlastního nebo fotky. Já využila jejich nabídky a stvořila takové krásné tričko. Pokud byste ale chtěli využít jejich již vyrobené, mám pro vás tip –⁠ letos je hitem Vánoc třeba takové tričko s jezevčíkem :).

Předek

Zadek

Jsem moc spokojená, hezky mi sedí a líbí se mi :).


Další mou vánoční radostí byly kávy. Kávu mám moc ráda a chutná mi jak ta z kávovaru, tak i instantní. Doma kávovar nemáme, takže využívám druhou možnost, ovšem někdy mám ráda různé ochucené verze. Když jsem narazila na tyto od značky Beanies, tak jsem neodolala a 3 druhy (Irish cream, Caramelised biscuit a Birthday cake) si objednala. Podle popisu se káva vyrábí v Anglii a jedná se o granulovanou mrazem sušenou kávu s přídavkem aroma. 

Zatím jsem vyzkoušela pouze Caramelised biscuit a chutnala mi. Jen bych ji asi nemohla být každý den, ale na občasné zpestření špatná není.


Další mojí radostí byla oříšková másla ve vánoční edici od Elated. Na ty ale chystám samostatný článek :).

Další máslíčkový úlovek byl tento JezUž Box plný mini vánočních máslíček od LifeLike. Líbí se mi nápad, že si pak z krabice vytvoříte i pěkný Betlém :). Zatím jsem teda nezkoušela :D.



Neodolala jsem ještě této vánoční limitce ořechového másla od Big Boy, a to konkrétně Vaječňáku :). Zatím jsem nezkoušela :D.

Dáváte si sami sobě taky nějaký dárek nebo více dárků? :) 

18 komentářů:

  1. A tak to má být. Dělat radost sama sobě ♥ Vybrala sis samé krásné věci a samé dobrůtky, koukám. Ty máslíčka musí být super, já mám od Verunky legíny a top a jsem naprosto spokojená :-) Já jsem si za prosinec kupodivu ještě nic nekoupila (asi proto, že budou Vánoce a nevím, co dostanu pod stromeček :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu :). Já jsem teď nějaká ujetá na oříšková másla :D. To chápu :D.

      Vymazat
  2. Terko, samé pěkné dárečky. Zaujala mne ta minimáslíčka.
    Já si taky občas udělám něčím radost (teď před Vánoci to byly adventní kalendáře s dobrůtkami, dost často to bývají čaje...)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Dělat si radost je důležité. Já si na Vánoce nic nekupuju - jen rodičům a sestře. Ale přes rok si jen tak pro radost něco koupím - nejčastěji to jsou knihy, nebo CD - vím, dneska je moderní doba aplikací, ale ráda si to nejoblíbenější přehrávám doma, občas, když je možnost, si koupím hezký film a mnoho dalšího. Nejraději ale nakupuju druhým. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou krásné radosti :). Právě, že je ta moderní doba, tak takové potěšení jako jsou CD nebo třeba i gramofonové desky, to je paráda :). Také moc ráda nakupuji či něco vytvářím pro druhé :).

      Vymazat
  4. Hezké věcičky :) To tričko se mi moc líbí :) Jsi teda hubeňoučká! A ty kávy zní hodně dobře, ty příchutě! I ta máslíčka :) A přála sis i něco od Ježíška nebo bude překvapení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mně se také líbí :). Já dost zhubla u kojení, bohužel až do trochu nezdravé váhy, ale už mi pomalu leze nahoru :). Miluji kávy s příchutěmi, to samé platí u máslíček :D. Netuším, co letos přinese Ježíšek :).

      Vymazat
  5. Mám radost, že sis udělala radost :) Mně přijde, že já jsem na to tak trošku expertka, často si kupuju něco pro sebe, ale snažím se si aspoň nekupovat zbytečnosti :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělat radost i sám sobě je důležité :). To je super, že nad tím tak přemýšlíš! Já se taky snažím, ale někdy mi to přece jen ujede :D.

      Vymazat
  6. Moc hezké dárečky, nejvíce se mi líbí tričko :) je potřeba si čas od času udělat radost <3 já si koupila knížky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky se mi líbí :). To je pravda :). Knížky jsou vždy hezké radosti :).

      Vymazat
  7. Jak se říká, člověk by si vždy měl něčím klidně i malým udělat radost 🙂. I já sama sobě někdy něčím udělám radost. Trička jsou skvělý nápad i na dárek 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda :). A ano, určitě by moc potěšilo i jako dárek pro někoho jiného :).

      Vymazat
  8. Jasně, radosti si je třeba dělat pořád :D <3 letos pod stromečkem třeba budeme mít s mužem společné letenky do Říma :) Másla od V&J fitness dostanu také od Ježíška, už se na ně moc těším!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :D. Jé, to je krásný dáreček! A pak děj vědět, jaká másla <3.

      Vymazat
  9. O BIG BOY máslu mi zrovna povídala sestřenka, že ho hrozně moc chce. Já mám másla ráda, ale tyt ojsem ještě neměla, stačí mi obyč :) max. bych zkusila slaný karamel. Jinak občas je moc fajn udělat si radost sama sobě ,to by měl dělat každý,

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho zrovna včera zkusila a teda, je výborné :D. Slaný karamel zas moc neláká mě :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️