pondělí 28. listopadu 2022

DIY – adventní kalendář

 Vánoční období už máme pomalu tady, a to znamená i čas na adventní kalendáře! Pokud máte rádi trochu domácího tvoření, můžete si nějaký vytvořit sami doma a já mám pro vás dnes jeden tip. Využijete ho pro sebe, blízkou osobu nebo i pro pejsky.

Loni jsme tvořila jen takový jednoduchý z obálek, které jsem si ale nechala a letos je povýšila ještě na další level. Jsou totiž pověšené na vánočním stromečku z kartonu. Potup na obálky je stejný jako v tom loňském tipu, tak tady sepíšu jen návod na výrobu vánočního stromečku.

Potřebujeme

  • velký kousek kartonu
  • černý fix
  • nůžky nebo něco na vyřezávání z kartonu
  • tempery
  • štětce
  • provázek
  • lepicí pásku

Nejprve si na karton nakreslete černou fixou velký stromeček. Ten následně vystřihněte či vyřežte. Poté ho nabarvěte temperami na zeleno, kmen hnědě a různými barvičkami nakreslete baňky či jakékoliv jiné ozdoby. 

Nabarveno

Po zaschnutí barev si nastříhejte provázky, které pomocí lepicí pásky přilepte vždy z obou stran zezadu stromečku tak, abyste na něj zepředu mohli pověsit obálky díky kolíčkům.

Hotový adventní kalendář

S výrobou si trochu vyhrajete, ale stojí za to :). Vyrábíte také pro někoho či sebe svůj vlastní adventní kalendář? Nebo raději koupíte nějaký hotový, příp. vůbec tuto tradici nedodržujete? :)

12 komentářů:

  1. Jůůů, ten se ti povedl 😍🙂. Já nám letos s přítelem koupila adventní kalendář ve formě čajů z DMka 🙂, jinak jsem nám vždy dělala perníčkový, ale uvidím, možná ho taky ještě stihnu. Ještě bych teda chtěla zkusit vyrobit nějaký pro Dastíka 🐾, tak musím omrknout Pinterest, jestli na něco narazím 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní jako fajn kalendář pro milovníky čaje :). Jé, nad tím už jsem pár let uvažovala, ale nikdy k němu nedošla :D. Určitě něco vytvoř <3.

      Vymazat
  2. Ten je krásný. Adventní kalendář už máme a letos jsme koupili i pro pejsky. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný kalendář, moc hezky sis s ním vyhrála :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kde na to s tím dítětem bereš čas :D <3 Já už poslední 2 roky nevyrábím a vždy si nějaký koupíme :) Předloni to byl od Kinder, loni od Sazky, ale moc jsme na něj nevyhráli...:D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle šlo zrovna dělat i s ním :D. Kupované jsou taky fajn :). Škoda, že jste moc nevyhráli :D.

      Vymazat
  5. Jéé, to se mi moc líbí. :D Já bych na to asi neměla čas a energii, ale vypadá to fakt moc hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je krásný, jsi šikula! Super nápad. :) Já mám jako každý rok klasický čokoládkový kalendář - je to taková tradice od dětství. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). To je prostě krásná klasika :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️