čtvrtek 3. listopadu 2022

Fotodeníček –⁠ závan podzimu

 Září se nám letos moc nevyvedlo, co se týče počasí, zato říjen nám to vynahradil, přinesl opravdu teplé a krásné podzimní dny, které byly jako stvořené pro procházky. Nashromáždilo se mi v telefonu mnoho fotek, o které bych se s vámi ráda podělila. Tak se se mnou nalaďte na příjemnou vlnu babího léta :).

Začnu pár procházkami s kočárkem.


A konečně využívám dečku, kterou jsem loni pro malého pletla :)


Nechyběly ani nějaké procházky s hafany :).










Ty barvy prostě miluji!









Stihli jsme i rodinné focení :).






Ještě nějak ta lesní s kočárkem i s pejsky :).










A ze zahrady.


Jak si tyto hezké podzimní dny užíváte vy? :)

22 komentářů:

  1. Krásné fotky :) Říjen byl opravdu moc hezký. Chtěla jsem napsat, že hafani mají super fotky, ale rodinné fotky jsou ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, barevné podzimní fotky 🍂🧡. Ta deka vypadá moc pěkně, jsi šikovná 🤗.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :). Mě to pletení těch dek moc baví :).

      Vymazat
  3. Jeeee, moc krasne rodinné fotky 😍 a jsi šikovná, že jsi upletla takovou krásnou dečku 😊🙌🏻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :). Ono to není zas tak těžké a hlavně mě to baví :).

      Vymazat
  4. Krásné fotky, to podzimní počasí je letos opravdu fotogenické:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky, tá jeseň je u vás naozaj skvelá :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné podzimní fotky :) Mně letos podzim trošku míjí, pořád mi nějak chybí čas, abych vyrazila na pořádnou procházku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Tak to já zas naopak aspoň na jednu procházku denně většinou čas mám :).

      Vymazat
  7. Krásné fotky! :) Také miluji podzim. Bála jsem se, že už nebude, když bylo září tak šedivé, ale říjen byl skvělý :) moc vám to sluší <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Také ho miluji a jsem ráda, že říjen tak vyšel :). Děkujeme <3.

      Vymazat
  8. Krásný podzim jste měli, to je dobře! Teď už je to zamračené..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale naštěstí se občas stále ukáže trochu sluníčka :).

      Vymazat
  9. Letos bylo babí léto sice později, ale i to krásnější a delší :) Krásné rodinné fotečky. Dečka i krásně barevně ladí s podzimem :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky a hlavně ty barvy! Úplně z nich srší ta pravá podzimní atmosféra, kterou si každý rok užívám. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️