pondělí 31. října 2022

Říjen 2022

 Opět nechápu, že už tu zase máme konec října! A za chvíli konec podzimu, začátek zimy, Vánoce a opět nový rok, šílené :D. No nebudeme předbíhat a jdu vám tedy shrnout, jaký byl můj říjen :).

Já mám říjen celkově ráda, protože miluji podzim. Hlavně to babí léto, které se v září moc neukázalo, za to říjen nám to krásně vynahradil a překvapil opravdu nádherným slunečným a teplým počasím v kombinaci s krásně zbarvenou přírodou! Sice jsme si neužila žádné výlety do hor, zato aspoň nějaký jiný výlet proběhl a hlavně se děly razantní změny v našem živote –⁠ k tomu se dostanu.

Nejprve ale začnu tím, že jsem na začátku října „oslavila“ své narozeniny. Upekla jsem si spešl dort, který všem moc chutnal, moje kamarádka mě překvapila nádhernými cupcaky a kytičkou a muž mě obdaroval různými kávami (miluji kávu) a také krásnou kytičkou.

Dort

Cupcaky s kytičkou

Kávové překvapení

Zajímavé příchutě káv

A kytička od muže

Hned další den po mých narozeninách nás čekala obrovská změna. Už na konci září se v mé rodině stala nešťastná událost, a to ta, že se děda zranil, nakonec skončil v nemocnici, musel na operaci a teď se ještě dlouho bude dávat do kupy a kdoví, kdy ho pustí domů. Babička zůstala sama na baráku a už to prostě moc nezvládá (mají dost let, takže se není čemu divit). Takže jsme se k ní „dočasně“ nastěhovali, aby nebyla sama a pomohli jí, a to i s malým a psy. 

No, nakonec z toho vzniklo to, že náš byt se pustí, babi s dědou se sežene jiný a my budeme bydlet natrvalo na baráku. Takže teď zažíváme takové hektické období, nemáme se moc kde hnout a prostě je to pro mě nějaké náročnější. Už jsem si teda víceméně zvykla, ale nemůžu se dočkat, až se to celé nějak utřepe. Hlavně ale, ať jsou všichni zdraví a v pořádku!

Hafánci si užívají nový domov i se zahradou

Jinak jsem měla ještě já i malý svátek, tak jsem mu udělala nepečený jablečný dortík, protože jídlo ho potěší stejně nejvíce (je to fakt velký jedlík :D). Babička se po něm také mohla utlouct, takže spokojenost :D.

Již nakrojený

A naservírováno

Jinak se nám konečně podařilo se domluvit, po malé úpravě (promiň Miško) sjednotit termín a setkaly jsme se s Míšou, kterou můžete znát z jejího úžasného blogu. I na blogu můžou vzniknout přátelství <3. S Míšou jsme občas v kontaktu, kolikrát už jsme si posílaly balíčky a jsem opravdu ráda, že jsme se už konečně i osobně viděly! Byl to moc fajn den v Olomouci, kavárně s plno dětma :D. Ráda bych o našem setkání sepsala samostatný článek, ale ten vyjde snad až v lednu :D. Mám předchystané a naplánované ještě nějaké články dokonce až do prosince, takže opravdu vše vydávám s velkým zpožděním :D.

Konečně! <3

Také jsme s mužem a malým (bez psů) podnikli výlet s přespáním k mé dobré kamarádce ze střední školy. Konečně jsme se zase po nějaké době viděly a společně i s jejím přítelem a mamkou navštívili Kovozoo ve Starém městě a další den zámecký park Buchlovice i s čokoládovnou. Také bych mohla sepsat samostatný článek, ale opět počítejte s vydáním až někdy v zimě :D.

Kovozoo

Kovozoo a výstava veteránů

Buchlovice

Ochutnávka v čokoládovně

Naši psi slaví v říjnu také narozeniny. U Hanyska to nevíme úplně přesně, protože je z útulku, takže se řídíme podle věkového odhadu od nich, ale u Amy víme dokonce přesné datum, tak u obou psů spojujeme. Letos jsem si chtěla trochu vyhrát, tak jsem jim připravila mini dortík a udělala menší výzdobu.

Psí party :D

Jinak jsem si užívala opravdu nádherného počasí, chodila na procházky po městě a lese, v kuchyni moc netvořila, protože nebyl prostor, ale aspoň něco málo se zadařilo :D.

Naše současné zabordelené bydlení :D

Houpačka na zahradě

Mini halloweenské tvoření

Tentokrát se toho dělo opravdu dost :D. A jaký byl váš říjen? :)

16 komentářů:

  1. Já na začátku října měla podovolenkovou depresi, protože 30.9. jsme se vrátili z Řecka :D jinak jsme podnikli pár podzimních výletů - na Zubštejn a Pyšolec, na kole do kavárny do vedlejší dědiny, 2 návštěvy divadla a včera 30 km na koloběžkách :) A pak samozřejmě naše setkání <3 A už se těším na další!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu depresi chápu :D. Parádní výlety <3. Taky se moc těším! <3

      Vymazat
  2. Také mám strašně ráda babí léto a moc jsem se na něj těšila. Už jsem se bála, že nepřijde. Říjen ale mile překvapil :) bohužel jsem byla nemocná, takže pár babích dní jsem si neužila. To jsi dobrá, že máš přednastavené články až do prosince :D já o prázdninách také měla, každé 4 dny, teď už ale nemám nic. V létě byly samé výlety, tak bylo o čem psát, teď jsou dny spíše monotónní. :D Je super, že jste se s Miškou potkaly :) také jsem si na blogu našla kamarádky, se kterými jsem se viděla. Ta událost s dědou mě moc mrzí :( posílám spoustu sil, ať je brzy v pořádku! Jste dobří, jak to zvládáte, určitě to musí být strašně hektické, ještě s malým a pejsky. Posílám sílu i vám <3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, že ses uzdravila :). No, nějak se mi těch článků nakupilo :D. Ono se zas něco najde, neboj :). Je super, že i takto můžou vzniknout fakt skvělá přátelství :). Věřím, že bude zase v rámci možností v pořádku a děkujeme <3.

      Vymazat
  3. Babí léto v říjnu opravdu překvapilo, bylo nádherně 🧡🍂! Narozeninové cupcaky se kamarádce moc povedly! S dědečkem mě to moc mrzí, přeji brzké uzdravení a aby bylo vše co nejdříve v pořádku! Je hezké, že jste se prozatím nastěhovali k babičce, aby tam nebyla sama. Myslím, že pejsci mají taky radost a to z velkého prostoru, hlavně zahrady 🙈. Ten náš, vždy když jedeme k rodičům je na zahradě celý šťastný, že tam může běhat a může být venku 🐾. A jinak, ten nepečený dortík k svátku vypadá skvěle! Máš tady na blogu recept? 🙈😅 My jsme v říjnu byli na posvícení, navštívili jsme akci Signal Festival a s mamkou jsme byly v botanické 🙂. A jinak, obdivuji že máš tolik článků předepsaných v zásobě, to bych taky potřebovala 😅🙈.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babí léto bylo fakt krásné :). To ano, byly i moc dobré! Děkujeme <3. To ano, jsou rádi :). Recept na blogu teprve bude :D. Tak to zní jako taky super říjen :). Nějak se mi to nakupilo :D.

      Vymazat
  4. Měla jsi krásný a pestrý říjen. 🙂 Přeji, ať je dědečkovi brzy lépe.

    OdpovědětVymazat
  5. Můj říjen byl trochu jiný, než jsem plánovala. Bude článek, ale je teprve "ve výrobě".
    Držím palce, ať se soužití v domku s babičkou utřepe a dobře se vám bydlí. Ono přestěhování je velká změna a chvíli trvá, než si všechno "sedne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas plány zmaří nečekané situace. Děkujeme <3. To máš pravdu, za poslední 4 roky je to mé 3. stěhování (vždy po 2 letech jinam :D). Doufám, že teď už delší dobu nebude žádné další nutné!

      Vymazat
  6. Tak to přeji všechno nejlepší k tvým narozeninám i svátku ♥ Je hezké, že chcete pomoc babičce s dědou a je skvělé, že budete bydlet v baráku :-) Užívejte si. Musím říct, že jsi měla aktivní měsíc říjen a samé oslavy a mlsání. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3. Hlavně, ať jsou v pořádku :). To ano :D.

      Vymazat
  7. Jéé, můj pejsek je těsně za vámi, narodil se 1.11. :D No koukám, že jsi toho stihla docela dost :) Ještě bych táák ráda babí léto! Ale to už asi nebude... Dneska mi byla docela zima, foukal studený vítr... Do baráku na zabydlení se těšíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je opravdu těsné :D. Mohlo by ještě být, nějak nejsem na zimu stále naladěná (ale to asi ani nebudu :D). Ten studený vítr nemám ráda :D. Těším, ale má to i své nevýhody, no uvidíme :).

      Vymazat
  8. Super fotky, je fajn, že jste se konečně potkaly, muselo to bát super a opožděně vše nej :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️