pondělí 3. října 2022

Knižní tip – Pláž v Chorvatsku

Momentálně stále dočítám knížky od Julie Caplinové, které mám ještě doma k dispozici. Její knížky mě opravdu baví, což jste si mohli už všimnout, neboť jsem vám už psala o titulech Domek v IrskuKavárna v KodaniCukrárna v Paříži a Čajovna v Tokiu. Teď vám přináším můj pohled a tip na další její kousek, a to Pláž v Chorvatsku. Tak si trochu zavzpomínáme na léto :D.

Už v předešlých dílech jsem si všimla, že občas na sebe knížky „lehce“ navazují. Naštěstí je v podstatě jedno, v jakém pořadí je čtete, ale sem tam se autorka o hlavní postavě jednoho titulu zmíní už i v jiném (nejspíše předešlém).

Tentokrát se vydáme s Maddie do Chorvatska. Ta miluje umění a chtěla by se živit kreslením, ale zatím se ji nepoštěstilo nikde prosadit, a tak kvůli přivýdělku přijme nabídku na letní brigádu jako hosteska na luxusní jachtě přepravující různé skupinky lidí po pobřeží Chorvatska. Ocitne se na palubě se skupinkou celebrit, jejímž členem je i Nick (bratr od její kamarádky, který Maddie tuto brigádu dohodila) – ten celebrita není, ale právě je ve vztahu s modelkou Tarou. 

Tato šestičlenná parta lidí je opravdu různorodá – s některými Maddie vychází skvěle, jiné nemůže vystát. Ona sama nemá žádné proporce modelky, takže si ji Tara a Cora (které modelky jsou) dobírají. Jak jsem již výše zmínila Tara chodí s Nickem a Cora zase Doughlasem, který je bohužel pouze zaslepený láskou a nevidí, že ho modelka pouze zneužívá kvůli peněz. Zbývající 2 členi jsou Siri, která je zamilovaná do Doughlase a je to žena na pohodu (s tou Maddie vychází) a Simon – nejlepší přítel Doughlase, jemuž stále podlézá.

 Mezi Nickem a Maddie to ze začátku skřípe a nemají se moc v lásce, ale jak to tak bývá, potom to mezi nimi postupně jiskří. Jenže Nick chodí s Tarou, která ho má hezky omotaného kolem prstu. Do toho se Maddie pohledný a až příliš sebevědomý Simon snaží sbalit, ale jí to posléze spíše odrazuje. Samozřejmě se tam stane mnoho zajímavých událostí, ale nechci příliš spoilerovat.

Probíhá tam více vztahových zápletek, které vás prostě baví. Celý příběh se moc hezky čte, jedná se o takový odpočinkový, moderní románek, od nějž se nemůžete odtrhnout a chcete vědět, jak to celé dopadne.

Anotace

Maddie je milá a rozumná třicetiletá žena, ale má i svou bohémskou stránku: vystudovala dějiny umění a chtěla by se prosadit jako výtvarnice. Zatím neměla štěstí, je bez peněz, a tak přijme nabídku letní brigády: bude pracovat jako hosteska na luxusní jachtě v Chorvatsku, na které se plaví parta přátel z módní branže. Práci jí dohodila kamarádka Nina, jejíž bratr Nick je jedním z hostů na lodi. Pochází z úplně obyčejné farmářské rodiny, ale teď chodí s modelkou Tarou, se kterou se seznámil, když na jeho farmě probíhalo focení módy. Maddie se snaží obstát v roli hostesky a vyhovět zhýčkaným hostům, jenže arogantní Tara jí to moc neulehčuje. Mezi Nickem a Tarou to začíná pomalu skřípat, přece jen pocházejí každý z jiného světa. O Maddie se zajímá jeden z hostů, hezký a bohatý Simon, který oceňuje její výtvarný talent a plné křivky – myslí to ale upřímně? Zároveň si Maddie uvědomuje, že se jí čím dál tím víc líbí Nick…

Tato knížka je taková ideální pro letní pohodové čtení (já ji dokonce v létě četla a dočetla :D). Určitě vás ale nadchne i kdykoliv jindy během roku a já ji můžu opět doporučit, protože mě moc bavila :). Každý její román má něco do sebe, není to pořád o tom samém, a to se mi líbí :).

13 komentářů:

  1. Knížka mě zaujala. Určitě si ji časem taky přečtu. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem od ni Hotylek na Islandu a moc se mi to líbilo. Mám v plánu postupně přečíst všechny její knihy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem ještě nečetla, ale taky mám v plánu postupně všechny její knížky :).

      Vymazat
  3. Četla jsem a líbila se. V podstatě mám stejné dojmy jako ty - příjemné dovolenkové čtení. Mně tedy asi víc zaujal Hotýlek na Islandu, ale to hlavně proto kvůli prostředí - Island je jedním z mých cestovatelských snů

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď mám zase rozečtenou vraždu a až to dočtu, čeká mě thriller a poté oba díly opravdových zločinů. To bude zajímavý podzim :D No měla bych to proložit nějakou slaďárnou! Možná si znovu přečtu Dokonalý podzim, který jsem od tebe dostala v 1. swapu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bude opravdu zajímavý podzim :D. Jé, no vidíš, dokonalé k tomuto období :D.

      Vymazat
  5. Já ji taky četla v létě a ze všech dílů (kromě Irska - to jsem ještě nečetla), se mi líbila nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irsko jsem četla, ale pár dílů mi ještě zbývá :).

      Vymazat
  6. Momentálně jsem začala číst Chatu ve Švýcarsku, ta mi přijde na podzim jako dělaná! :) Moc ráda bych si z téhle série přečetla všechny knížky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna teď čtu taky Chatu ve Švýcarsku :). Taky si chci přečíst i ostatní knížky :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️