čtvrtek 29. září 2022

Září 2022

 Tak máme tady pryč první podzimní měsíc, a zároveň také první měsíc nového školního roku (ten já zatím tolik nepociťuji, ale přesto pro mě znamenal jeden návrat, o kterém se zmíním v článku). No a to znamená jediné, přináším klasický článek se shrnutím mého září.

Začátkem září jsme s kamarádkami maminkami uspořádaly takovou příjemnou akci. Celkem jsme byly čtyři, sešly jsme se u jedné z nich a každá donesla něco dobrého na zub. Všechny máme podobně staré děti, takže to bylo fajn :). Jedna odešla o trochu dřív, tak jsme zůstaly ve třech. Jak děti začaly být protivné, vyšly jsme ven a povedlo se nám synchronizovat spánek všech tří dětí v kočárku :D. Tak jsme si sedly na lavičku, otevřely cider a užívaly si klidný pokec :D. Bylo to moc fajn :).

Zůstanu ještě u dítěte a zmíním vám jeden „mama hack“, který mi celkem dost pomohl v tom, aby bylo dítě šťastnější při přemisťování po venku :D. Už jsem tady asi zmiňovala, že to s tou naší střelou není v tomto ohledu úplně jednoduché, protože chce být stále v pohybu – to znamená, že nemá rád nosítko, ani kočárek, neboť se nemůže hýbat. Pořídili jsme tedy kšíry, ve kterých se může v kočárku stavět a najednou je to s ním snesitelnější a je spokojenější :D.

V úvodu jsem vám zmiňovala, že se mě začátek školního roku trochu dotknul, a to v tom, že nám zase začalo plavání, na které jsem se s malý přihlásila :). Už jsou to pokročilí, ale náš prcek je v naší skupině jeden z nejmladších (řekla bych, že mezi maminkami i já :D). To ale nevadí, zvládá to hezky :).

V aklimatizační místnosti po plavání

V září jsme měli s mužem 1. výročí svatby a rozhodli jsme se vyjet na víkend na Slovensko. Počasí nám moc nepřálo, ale nakonec se vyčasilo, takže se nám povedly nějaké výlety (články budou). Nepřály nám ani moc jiné okolnosti, jako ty, že malému lezl zub, takže noci byly hrůza (+ jeden 2hodinový hysterák přes den). Taky jsme vychytaly v tom období nějakou starší polskou skupinku na hotelu, kteří se opíjeli a hulákali do noci a na snídaních to byla katastrofa :D. Naštěstí personál byl na nás moc milý a poradil nám, ať přijdeme trochu dřív před otevřením (na snídani i večeři), protože ti Poláci byli jak supi a nebrali ani moc ohled na to, že tam jsme s miminem :D.

Jeden ranní výhled z hotelu

V den našeho výročí jsme se vrátili ze Slovenska už někdy před polednem a tchýně nabídla, že nám pohlídá malého, ať si spolu zajdeme někde na jídlo. Využili jsme tedy této nabídky a vyšli si na oběd jen ve dvou – bylo to moc fajn :). V ten den nebylo moc hezké počasí, tak jsem říkala, že ještěže loni bylo opravdu nádherně, až vedro a svatba nám hezky vyšla :D.

To je asi vše. Začal už nám podzim se vším všudy a dnů alá babí léto bylo pomálu, tak se ještě modlím, aby se nějaké další ukázaly. Máte rádi podzim? A jaké bylo vaše září? :)

14 komentářů:

  1. Věřím, že setkání s kamarádkami bylo fajn :) Ty kšíry vidím poprvé, to je dobrý nápad. Škoda, že jste natrefili na ty Poláky, my tak jednou trefili na Ukrajince, kteří byli hrozně nepříjemní při snídani. Jinak na plavání bych asi nešla, protože sama nejsem moc dobrý plavec :D
    Taky doufám, že ještě budou nějaké teplejší dny. Ať můžu vyjít ven ještě třeba jen v teplejším svetru (teď už nosím bundu). Podzim mám ráda, když není moc blátivo, jinak musím pejskovi mýt packy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kšíry mi poradila mamka, že na nás to taky mamky mívaly :D. To je hrůza, když se někteří neumějí chovat... No ono ve výsledku ty nějak neplaveš :D. S podzimem to mám stejně :D.

      Vymazat
  2. Hezké shrnutí měsíce. 🙂 Nám v září často pršelo. Celkem teplo bylo na začátku, což bylo fajn, protože jsme měli v rodině oslavu narozenin, a tak jsme mohli chvilku sedět venku na terase. Teď nás čeká ještě jedna - to už s teplem nepočítám, ale doufám, že si ji užijeme stejně jako první.
    Podzim mám ráda, když teda není moc deštivý.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady taky dost pršelo. Snad vyjde i druhá oslava :). S podzimem to mám stejně :). A já přeji hezký týden :).

      Vymazat
  3. To je super, že jste takhle společně s maminkami vyrazily na pokec a sednout si 🤗. Plavání bude určitě super, důležité je, že se mu to líbí 🙂. Nikdy jsem podzim extra nemusela, ale letos se na něj opravdu těším 🧡🍂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super :). Jo, plavčo ho většinou baví :). Já ho mám ráda asi odjakživa :D.

      Vymazat
  4. To jste dobré, že vám všechny 3 děti usnuly ve stejnou chvíli :D těším se na články o Slovensku, mám to tam moc ráda :) také mi chybí babí léto, ale četla jsem, že se to má lepšit, tak snad... Před týdnem říkali, že babí léto nebude. Už nevím, čemu mám věřit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to super náhod :D. Slovensko je moc krásné :). Tak uvidíme :D.

      Vymazat
  5. My jsme s dovolenou taky spoléhali na babí léto a nakonec jsme trefili nejstudenější a nejdeštivější zářijový týden (loni jsme 28.9. byli na výletě v šortkách, letos jsme ani nevyrazili - od rána lilo).
    Na články o Slovensku se taky těším - byli jsme tam několikrát a líbilo se nám tam.
    A dodatečná gratulace k výročí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je na prd, že vám to tak blbě vyšlo :/. Slovensko je krásné a děkujeme :).

      Vymazat
  6. Já prostě nechápu, že ten čas tak rychle letí! Jako byste se brali včera, ještě jednou krásné výročí Beruško! <3 I přes mírné nezdary jste si oslavu výročí určitě moc užili :) Od hotelu je moc hezké, že se do vás dokázali vcítit a mohli jste na jídla chodit dřív :D budu se těšit na články :-*

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to na povedené září, snad je v podobném duchu i říjen. :) Přijde mi, že babí léto je spíše teď a letos se to trochu opozdilo. Co se týče vaší dovolené, mám s poláky podobnou zkušenost. Vždy když jsme někde byli, tak byli extrémně hluční a drzí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říjen je trochu hektičtější, ale aspoň máme to hezké počasí :). Ach ti Poláci :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️