čtvrtek 1. září 2022

Srpen 2022

Další měsíc utekl jako voda, a to znamená jediné – pravidelný článek s měsíčním shrnutím. Řekla bych, že se srpen docela vyvedl a já si ho moc užila. Tak ž vám jdu povědět, co se u mě dělo zajímavého.

Vy, kteří mě sledujete pravidelně, víte, že jsem maminkou momentálně už 8měsíčního miminka (kde ten čas letí?). Takže se momentálně celý můj svět točí okolo něj :D. To znamená, že jsem v srpnu opět hodně kočárkovala v našem okolí, setkala se s pár kamarádkami a samozřejmě pravidelně s rodinou. Z porodnice mám jednu skvělou kamarádku, která bydlí kousek ode mě a docela často se vídáme. Máme stejně staré chlapečky a jednou jsme s nimi nedávno vyrazily i do kavárny s dětským koutkem – bylo to super :).

Kočárkování na skoro denní bázi

Byla jsem na kontrolních odběrech i následné kontrole u diabetoložky a naštěstí se mi cukr už zase srovnává. Mám ho zvýšený, ale pouze na dietu, ovšem chvíli to po porodu trvalo. Jsem ráda, že zatím nemusím být na lécích.

První jízda v novém vozidle :D

Další super novinkou je to, že máme v rodině nového pejska. Možná si někteří pamatujete, že jsem v květnu zmiňovala, že nám odešla do psího nebíčka psí babička u mé babi a dědy. Děda je vášnivý pejskař, takže to dlouho nevydržel a z útulku si donesl novou krásku, které říkáme Sára. Je to mladice a asi to bude pěkné číslo :). Nejspíše je to nějaká kříženka ohaře a labradora.

Naše nová kráska :)

A teď to nejlepší – konečně jsme pořádně výletili! Čekala nás totiž týdenní dovča v blízkosti Orlických hor, Adršpachů a Broumovska. Byla jsem zvědavá, jak to malý zvládne, ale docela to šlo. Museli jsme dělat zastávky na to, aby se protáhnul na dece a občas ho uplatit nějakou křupkou :D. Odpoledne jsme už bývali na chatě, takže mu dělali jeho obvyklý režim blbnutí na dece s hračkami. Můžete se těšit tedy na nějaké cestovatelské články (konečně!), až se dostanu k jejich sepsání :D.

Dovolená

Po dovolené jsme zkusili ještě jeden menší výlet v Beskydech, konkrétně na Prašivou. No, dopadlo to jako vždy předtím aneb cestu nahoru dítě prospalo, cestu dolů prořvalo :D. Ještě vám pak později sepíšu článek, ve kterém se podělím aspoň o fotky :).

U chaty Prašivé

To by bylo asi vše. Jaký byl váš srpen? A taky už se těšíte na podzim? Já ho miluji, ale doufám, že bude takový ten hezký slunečný, alespoň o procházky v blízkém okolí, zbarvené listí, dekorace, svíčky... to se nenechám připravit :D.

1. Krásné fotky, na podzim se těším moc, i na ty zatažené dny a mlhy, miluju to :)

SmileThess

1. Moc děkuji :). To je pravda, má to taky své kouzlo :).

2. Hezké fotky, Sára je opravdu krásná a je moc hezké, že si ji vzal z útulku :) Na cestovatelské články se těším :) Na Broumovsku jsme byli s bráchou (druhý bohužel nemohl) a rodiči a moc se nám tam líbilo, až na ubytování bohužel.. ale dalo se to :)

1. Jo, my máme více pejsků v rodině z útulku :). Hlavně, že se to dalo a jinak se tam líbilo :).

3. Ta úvodní fotka se třemi pesany je super :D. Těším se na články z dovolené - na Broumovsku jsme byli, tak jsem zvědavá, kam jste zavitali vy. A na Orlické hory se zas hodí nějaké tipy - ty mám teprve v plánu.

1. Do Orlických hor jsme sice moc nejezdili, ale aspoň jeden tip mám :D.

4. Je to neskutečný jak to letí! Před chvíli byl teprve začátek prázdniny a teď už konec a zase září. Je super, že máš takhle kamarádku se stejně starým miminkem, alespoň sem tam můžete spolu něco podniknout 🤗.Sára je nádherná! V obličeji vidím labradora ❤🐾. Na podzim jsem se naladila pár dnů zpátky, kdy byli takové propršené dny a tak jsem si v hlavě už promítala na co se těším, co bych ráda dělala, upekla, nazdobila 😀, prostě už jsem se pomalu ladila, ale říkám, ještě musím vydržet, ještě podzim nezačal 😀.

1. Je to šílené! Jo, hlavně mám s kým probírat ty mama věci :D. Taky vidím ohařku a labradorku :). Já se na podzim taky těším a domácnost už jsem do něj vyladila :D.

5. Sledovala jsem tvé toulky po výletech a bylo to moc hezké. Na Broumovské skály bych se chtěla jet podívat. Měli jste krásný srpen a pejsek je roztomilý. ♥ My se před chvíli vrátili od moře, tak se pořád aklimatizuji. :-)

1. Děkuji <3. Určitě tam někdy zajeďte :). To věřím, že ta aklimatizace trvá :D.

6. Moc se těším na cestovatelské články :) v Adršpachu jsem byla asi 8 let zpátky a moc se mi tam líbilo :). Já měla v srpnu tábor, tenisový kemp, brigádu, koně, tenis, pečení, četba, klavír a teď jsme byli v Holandsku :)

1. Je to tam hezké :). No měla jsi toho až až :D.

7. Už se moc těším na články z dovolené!!! :) Ať dělá Sára dědovi jen samou radost a zlobí jen minimálně :D :) Taky se už těším na podzim, ale doufám, že nás bude ještě čekat babí léto :) Už se hlavně těším na ty tvořivé večery :D

WantBeFitM

1. Je to střeštidlo :D. Taky se modlím v babí léto :). Jé, no to já mám večery tuze spací :D.

8. To je moc hezké shrnutí měsíce. Jsem moc ráda, že mají babička s dědečkem zase společnost takové krásné psí slečny. Ono to opravdu nejde vydržet bez pejska - když jsme přišli o naší milovanou Bety, bylo to hrozně rychlé a nečekané. Milovali jsme ji a dodneška mi moc chybí, ale náš Argo nám svou přítomností hodně pomohl. 🙂
    Přeji hezký podzim - taky doufám, že bude dlouho slunečný, protože takový mám ráda.

1. Děkuji :). To chápu, taky si nedokážu představit být bez psa. Tobě taky krásný podzim a v to taky doufám :).

9. Měla jsi hezký srpen, tak ať je takový i zbytek září a přeji krásné podzimní dny! :)

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️