pondělí 5. září 2022

Špenátová roláda

Zkoušela jsem v kuchyni zase trochu experimentovat, a tak vznikal tato jednoduchá, zdravá roláda. Svou barvou sice moc nenadchne, ale chutná skvěle. Vytváří se totiž ze špenátu, mozzarelly, vejce, česneku a koření. Náplň si můžete obměnit podle své chuti a stavu ledničky.

Potřebujete

Těsto

  • 1 sáček mraženého drceného špenátu
  • 1 sáček mozzarelly
  • 1 vejce
  • 2 stroužky česneku
  • sůl, pepř podle chuti

Náplň

  • žervé
  • šunka
  • sýr

Rozmražený špenát zbavte přebytečné vody a rozmixujte s mozzarellou, vejcem, prolisovaným česnekem. Dochuťte solí, pepřem a rozetřete na plech vyložený pečicím papírem. Pečete cca 20 minut na 180 stupňů. 

Po vychladnutí naplňte a srolujte. Nechte vychladit, nakrájejte a podávejte.

Rozetřené těsto

Upečené těsto

Potřené žervé

Srolované

Nevýhodou tohoto receptu je, že se s těstem blbě pracuje. Dost se totiž lepí, takže se připravte na upatlanější ruky.

14 komentářů:

  1. Náhodou roláda vypadá skvěle, mňam! Hned bych ochutnala :) Celkově špenát můžu :) Hodně podobně jsem dělala bramborovou roládu, která byla taky moc fajn :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Já taky špenát můžu a bramborovou roládu jsem také zkoušela :).

      Vymazat
  2. Vypadá moc dobře. 🙂 Špenát mám ráda, takže bych takovou roládu taky zkusila.

    OdpovědětVymazat
  3. Podobnou roládu dělala moje kolegyně, jen ji plnila Lučinou a uzeným lososem. Pořád ji chci vyzkoušet a ještě jsem se k tomu nedostala. Ta tvoje se šunkou ale bude určitě taky dobrá.

    OdpovědětVymazat
  4. mě všechno, co je zelené, hrozně přitahuje :D a toto vypadá hrozně dobře a jednoduše! vyzkouším😍

    OdpovědětVymazat
  5. Zelený dezerty mě vždy fascinovaly, protože zelená je má oblíbená barva 😀, ale špenát teda nejím 🙈. Ale nevypadá to vůbec špatně, jen škoda toho, že se s těstem blbě pracuje... 😕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, já zas špenát můžu :D. Nějak se mi lepilo :/.

      Vymazat
  6. Takovou roládu jsem taky jednou zkoušela, ale jak říkáš, lepí se moc :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, vypadá úžasně a přesně tuhle kombinaci potravin miluju! Musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se ti s ní bude lépe pracovat, než mně :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️