pondělí 29. srpna 2022

Rychlá mini bublanina

 Občas se mi nehodí péct příliš velkou buchtu, ale většina repetců bývá koncipovaná na celý velký plech :D. Tato mini bublanina je rychlá, zdravá a pouze na 3 porce, takže ideální, když potřebujete něco menšího :).

Potřebujeme (3 porce)

  • 70 g mouky (já dala kokosovou)
  • 30 g vanilkového proteinu (lze nahradit moukou, ale protein zároveň oslazuje, takže když tak dosladit)
  • 1 lžička kypřicího prášku
  • 1 vejce
  • 150 g bílého jogurtu
  • kefír na doředěni (cca 200 ml)
  • libovolné ovoce

Vše smícháme dohromady (kromě ovoce) a vlijeme na menší plech (cca 17 × 17 cm) vyložený pečicím papírem. Ovocem dozdobíme vrch. Pečeme v troubě vyhřáté na 180 stupňů cca 30 minut.

Upečeno

Naservírováno s oříškovým máslem

Při použití kokosové mouky se mi ještě teplá blbě krájela, ale po vychladnutí a ztuhnutí v ledničce nebyl problém :). S jinou moukou to asi půjde lépe :).

15 komentářů:

  1. Pro málo lidí značka ideál 🤗. Moje mamka miluje bublaniny, mě ovoce moc takhle zapečené v něčem nejede 🙈, mimo jablíček teda 😀, ty můžu na jakýkoliv způsob 😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na bublaninu musím mít vyloženě chuť :D.

      Vymazat
  2. Já občas recepty přepočítávám na menší plechy nebo jiné nádoby (jsme jen dva, takže klasický velký plech do trouby je u nás taky celkem moc). A ze stejného důvodu se u svých receptů na blogu snažím (pokud nezapomenu) uvádět rozměry plechu, na kterém jsem pekla, aby si to případní uživatelé receptu mohli přepočítat na velikost, co potřebují :).

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé taky jsem dneska pekla bublaninu! :D Taky s jogurtem, potřebovala jsem ho zdělat :D Akorát jsem použila mraženou směs rybízů a borůvek :) A nakonec drobenka, ta nesmí nikdy chybět!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, jak je taková buchta variabilní :D. Jo, drobenku mám taky ráda, ale ne vždy ji dělám :D.

      Vymazat
  4. Bublanina vypadá moc dobře! :) Mám ráda spíše verzi s jahodama, ale je jasné, že by se mělo volit zejména sezónní ovoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že každý si může zvolit, jaké ovoce chce :).

      Vymazat
  5. Konečně někdo dal recept na takovou mini porci! Jim to totiž většinou jen sama a pak třičtvrtě plechu nabízím okolí ke kávě :D a bublaninu miluju, takže vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám bublaniny moc ráda, ale přes léto je nepečeme, ale tahle mini varianta v horských dnech určitě nepodlehne zkáze. 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Mhmmm, to vypadá lákavě! To bych mohla zkusit udělat do silikonové formy na koláč (asi :D)

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá parádně pro někoho, kdo třeba bydlí sám a nesní celý plech. Na bytě mám jen velký, popřemýšlím o malém, hodil by se :D Když v Budějovicích peču, vezmu to pak do školy, takže se to v pohodě sní :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️