čtvrtek 18. srpna 2022

Ostravsko – zoo Ostrava

 Dnes vás jen provedu fotočlánkem z našeho jednoho výletu do zoo Ostrava :). Tak se pohodlně usaďte a pokochejte se pár fotkami zvířátek :D.

Ti volně chodící páci, to je za trest! Vždy se jich leknu :D.
























My máme tuto zoo za rohem, takže tam jezdíme každý rok :D. A také je tam vždy něco nového opraveno nebo postaveno. Já miluji zoo, takže mě to asi nikdy nepřestane bavit :D. Malého to samozřejmě moc nebralo (taky je to výlet ještě z června, jen jsem se ke sdílení dostala až teď :D), ale příští rok už to bude o něčem jiném :D.

22 komentářů:

  1. Taky miluju zoo! Moc hezké fotky :) Já byla naposledy před rokem v Lešné.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :D těch ptáků se taky vždycky leknu, ale na pávy si dávám pozor od té doby, co na mě jeden před pár lety bezdůvodně vystartoval xD Takže je teď obcházím ještě větším obloukem :D
    Jinak v Ostravě jsem byla letos po několika letech a mají tam nádherné bonsaje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych se moc bála, já ptactvo moc nemusím :D. To já mám Ostravu za rohem, tak tam bývám často :D.

      Vymazat
  3. Moc hezké fotky. V této zoo jsem ještě nebyla.

    OdpovědětVymazat
  4. Terko, hezké zvířecí fotky. Na pávy jsem zvyklá - chodím do práce přes Valdštejnskou zahradu a tam jich pár je, dokonce jeden bílý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Stáni :). Ti bílí jsou moc hezcí :).

      Vymazat
  5. Moc krásné fotky. Mám teď už skoro 4 měsíčního chlapečka, tak si myslím, že příští rok už by ho zvířátka taky mohla bavit, tak pak určitě taky vyrazíme na výlet. Já už jsem v zoo nějakou dobu nebyla.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že příští rok u svého prcka více uspěji :D.

      Vymazat
  6. My byli v Ostravě s přítelem. Byla jsem na náměstí ve věži, ale v Zoo ne a docela mě to mrzí, protože se tam jen tak znova nepodívám. Ale tak aspoň díky tvým fotkám trochu nahlédnu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty každý rok, já tam ještě nikdy nebyla :D Ale také mám ráda Zoo a vždy minimálně jednu za ten rok navštívím. Letos jsem jich už stihla hned několik - Olomouc, Brno, Paříž a jedno Lamacentrum :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš to daleko :D. Jé, no to je krásné skoré :).

      Vymazat
  8. Ostravská zoo je hezká. Moc pěkné fotky. 🙂

    OdpovědětVymazat
  9. V ostravské ZOO jsem nikdy nebyla. Hodinu jízdy máme jihlavskou ZOO, je nádherná, až pojedete kolem, rozhodně doporučuji navštívit :)

    OdpovědětVymazat
  10. V ostravské zoo jsem ještě nebyla, ale zoo celkově navštěvuju každý rok a moc ráda 🙂. Hezké fotky 📸.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je ráda každý rok navštěvuji :). Děkuji :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️