pondělí 8. srpna 2022

Špecle ala carbonara

 Poslední dobou při vaření ráda volím nějaké rychlovky (alá život s miminkem) a tato napodobenina Carbonara patří mezi ně. Recept je opravdu jednoduchý a já skrz ještě větší pohodlnost použila předvařené špecle, které stačilo hodit pouze na pánev k celé směsi. Daly by se ale použít i uvřené špagety.

Potřebujeme (2 porce)

  • 400 g špeclí
  • 50 g slaniny
  • 1/2 cibule
  • 1 stroužek česneku
  • 2 vejce
  • 50 g sýru na strouhaní 
  • sůl, pepř podle chuti

Cibuli oloupeme a spolu se slaninou nakrájíme nadrobno. Nastrouhaný sýr smícháme s vejci a utřeným česnekem. 

Slaninu s cibulí orestujeme na troše oleje, přidáme k nim špecle a podlijeme trochou vody. Nakonec zalijeme vejci se sýrem a česnekem, dosolíme, dopepříme a chvílí mícháme, než se vejce zatáhnou. Pak už jen podáváme.

Hotovo

Servírujeme

Jednoduchá a dobrá rychlovka :).

14 komentářů:

  1. Špecle mám ráda, objednávám si je od chachara (značka jedné pizzérie v našem městě, možná i u vás?) a nejradši mám s kuřecím masem a sýrem :) Zítra chce babička dělat halušky, už se moc těším :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky Chachara máme a mám jejich jídla ráda :D. Mňam, no ty bych si dala! :D

      Vymazat
  2. Týjo, tohle by mě vůbec nenapadlo! :D Super vychytávka, špecle mám moc ráda, jen ten můj je moc nemusí :( :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, nám naštěstí chutnají oběma :D.

      Vymazat
  3. Dělám podobným způsobem těstoviny s uzeným masem (my klasické zapékané šunkofleky moc nemilujeme) a není to špatné. Špecle jsem snad doma nikdy nevařila, dávám si je v závodce (dělaljí se zeleninou a houbami).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám ráda i šunkofleky :). Mňam, ty musí být dobré :).

      Vymazat
  4. Tohle jsem nikdy nejedla ani nepřipravovala. Není to zrovna něco, co bych jedla :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám taková rychlá jídla moc ráda. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle rychlovky jsou boží :D Špecle jsem hodně dlouho nevařila, napíšu si je hned do jídelníčku na příští týden:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️