čtvrtek 20. října 2022

Beskydy – Chata Prašivá s kočárkem

 Když jsme s tím naším malým ďáblem zvládli dovolenou, rozhodli jsme se, že zkusíme nějaký výlet i tady u nás. Chtěli jsme něco ne příliš dlouhého, takže padla volba na Chatu Prašivou, o které jsem vám už jednou psala.

Poštěstilo se nám a dítě nestihlo usnout v autě! Takže jsme zaparkovali, vyložili kočárek, psy a vyrazili. Malý samozřejmě za chviličku vytuhnul a my šlapali nahoru. Povím vám, že to dalo docela zabrat, protože trasa sice není zas až tak dlouhá (cca 3 km nahoru), ale dost do kopce :D.

Výhled na Lysou horu ještě zdola



Vodopády po cestě nahoru

Nahoře u chaty jsme byli brzy, asi okolo půl 9 dopoledne, takže tam ještě skoro nikdo nebyl (jinak tento výlet podniká opravdu hodně lidí). Dítě se vzbudilo, tak jsme si na chvíli sedli, odpočinuli, nechali ho vyblbnout, nabaštit a pak jsme šli zase zpátky dolů. 















No cesta k autu už byla horší, protože mrňous ji samozřejmě prořval :D. Taková klasika no, chce se prostě hýbat a ne sedět :D. Naštěstí to šlo rychle a v autě jsme to už kupodivu v pohodě zvládli :D. 



Tak jsme si aspoň udělali takový menší výlet a zas na nějakou dobu nikam v okolí nevyrazíme :D. Jen upozorňuji, že tohle proběhlo na konci srpna, mám článek předchystaný, takže v současnosti už může být zase vše jinak :D.

16 komentářů:

  1. Hezký výlet. Já Beskydy moc neznám - byli jsme tam jen jednou necelý týden a moc nám nevyšlo počasí, takže jsme z plánovaných výšlapů zvládli jen Lysou a Ivančenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se někdy určitě zajeďte ještě podívat, podle mě jsou Beskydy nádherné :).

      Vymazat
  2. Krásné fotky..je vidět, že vám vyšlo i počasí, což je zásadní. :)) Musel to být povedený výlet. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí, jak podnikáte různé výlety, i když to ne vždy je zrovna jednoduché :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že skoro nic nepodnikáme, ale občas tedy něco risknem :D.

      Vymazat
  4. Další krásné místo. Beskydy moc prozkoumané nemám. Kostelík vzadu mě zaujal zvláštní barvou okenic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy prozkoumej, jsou krásné :). Jo, je takový kontrastní :D.

      Vymazat
  5. Na Prašivé je nádherně, mám to tam moc ráda a moc dobře se tam jde. :) V pátek, kdy bude volno se chystám na Javorový vrch. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fajn výlet :). Jé, Javorový mám taky ráda :).

      Vymazat
  6. Pěkné fotky. Toto místo neznám :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Ty výhledy jsou krásné 🙂🍂. Je skvělé, že vám vyšlo počasí, jen škoda, že malý to cestou dolů prořval 😅, ale věřím, že se to zlepší a výlety se mi určitě zalíbí 🤗.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️