pondělí 14. listopadu 2022

Nepečený jablečný dort

 V říjnu měl můj syn první svátek, a protože už se blíží téměř k roku a je to velký jedlík, rozhodla jsem se ho (i ostatní členy domácnosti) potěšit jednoduchým dortíkem, na kterém si všichni pochutnáme. Volba tedy padla na nepečený jablečný dort, který asi znáte, ale i tak vám sem přidám receptík :).

Potřebujete (kulatá forma o průměru 24 cm)

Základ

  • balík klasických piškotů
  • Hami keksíky či cukrářské piškoty
  • 800 g jablek
  • 1 vanilkový pudinkový prášek
  • skořici
  • vodu

Krém

  • 400 g zakysané smetany
  • 250 g měkkého tvarohu ve vaničce

  • na ozdobu dětské velké piškoty z Lidlu nebo nějaké dětské sušenky

Nejprve jablka zbavte slupky, jadřinců a nakrájejte je na menší kousky. Poduste je ve vodě s skořicí do pyré. Poté přidejte vanilkový pudink, který jste důkladně rozmíchali v 200 ml vody. Vařte do zhoustnutí.

Krém připravte smícháním smetany a tvarohu (já nesladila, ale klidně si ho doslaďte).

Dno vyskládejte kulatými piškoty a okraje keksíky či cukrářskými piškoty. Naneste jednu polovinu jablek, zase vrstvu piškotů, druhou půlku jablek, piškoty, krém a dozdobte podle fantazie.

Vyskládané dno

První vrstva jablek a keksíky okolo

Hotový dort
Bez formy
Malý oslavenec
Dobrou chuť

Znáte tento jednoduchý dortík? :)

14 komentářů:

  1. Neznám, ale cokoli je jablečné, to ráda zkusím. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Znám a naprosto miluju! Už jsem ho letos také dělala. Vždy má u nás velký úspěch. Zachránil mě hlavně loni, kdy jsem byla po trhání moudráků... :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, znám, dělali jsme ho o víkendu :D místo jablek tam někdy přidáváme meruňky z plechovky :) Opožděně přeji všechno nejlepší malému :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi měruňkami to taky může být moc dobré :). Děkujeme <3.

      Vymazat
  4. Jé, ten dortík vypadá moc krásně a musí být i velice chutný! Pro děti ideál! A ještě je nepečený, to je úplná paráda :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle opravdu ideální dětský dort a ocení ho i dospělí. Já si občas dělám jen tu jablečnou složku do skleničky, manželovi tam přidávám piškoty slepené džemem a máme místo dortu každý svůj "pohár"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochutnají si na něm všichni :). Mňam, to zní dobře :).

      Vymazat
  6. Ten vypadá tak skvěle! Děkuju za recept, hned si ho ukládám ❤🤗 a těším se, až ho vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuji za pochvalu :). Doufám, že bude chutnat :).

      Vymazat
  7. Miluju tyhle jednoduché nepečené dezerty! :) S jablky jsem sakra dlouho nedělala a musím to napravit. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️