pondělí 30. ledna 2023

Knižní tip – Pekárna v Brooklynu

 Konečně se mi povedlo dočíst další knižní kousek z edice Romantické útěky od Julie Caplin, a to konkrétně Pekárnu v Brooklynu. Její romány mě moc baví a zatím mě žádný nezklamal. Bylo to tak i u tohoto?

Tentokrát se vydáme se Sophií z Londýna do New Yorku, což už je asi všem jasné z názvu knihy. Sophie se vzpamatovává z rozchodu, který ji dost zasáhl, rozhodil, a tak rozhodně teď nehledá žádný vážný vztah. Chce jen utéct a pohltit se do práce, která ji moc baví. 

V New Yorku má dočasnou práci na několik měsíců v redakci, kde píše ohledně jídla. Ubytovaná je u Belly, která vlastní svou pekárnu. S Bellou si Sophie moc rozumí, začne ji i pomáhat v pekárně, neboť jídlo je její opravdová vášeň na všech rovinách. Jenže se kolem ní ochomítá svůdník Todd, který je takový sukničkář a na pravou lásku kvůli své rodině nevěří. Jedná se o bratrance Belly, ovšem mimo to také pracuje ve stejné redakci jako Bella. Vznikne mezi nimi nezávazný románek, jenže Sophie hned od začátku cítí, že ji to k Toddovi víc táhne. Snaží se odolávat těmto pocitům, ale ty hold nepřesvědčí a zamiluje se do něj. Todd ale opravdu vážný vztah nechce... Jak to tedy dopadne?

Anotace

Romantický a vtipný příběh o cestě do Brooklynu, lahodných dortících, lásce i přátelství. Vydejte se na výlet do města, které nikdy nespí, a nechte se okouzlit! Sophie doufá, že ji její přítel James už brzy požádá o ruku. Jenomže všechno dopadne jinak a Sophie se rozhodne přijmout stáž v americkém časopise. Odjezd do New Yorku je pro ni spíš útěk než životní příležitost. Naplno se vrhne do práce a nemyslí na nic jiného. A už vůbec ne na lásku. Ubytuje se nad maličkou pekárnou sympatické Belly, která peče ty nejúžasnější dortíky v celém Brooklynu. Spřátelí se a Sophie začne volný čas trávit v její pekárně a pomáhá jí s pečením sladkostí i svatebních dortů. Jenže Bella má bratrance Todda, obletovaného, šarmantního a naprosto neodolatelného. Má jen jednu chybu – odmítá jakýkoliv vážný vztah. Jenže ten nehledá ani Sophie, takže jejich přátelství zdánlivě nestojí nic v cestě… Další romantický příběh od Julie Caplinové, autorky oblíbené Kavárny v Kodani, vás tentokrát vezme na výlet do životem kypícího New Yorku a přesvědčí vás, že z útěku se může vyklubat dobrodružství a že lásku někdy najdeme, až když ji hledat přestaneme.

Musím říct, že mě knížka opět nezklamala. I když v těch romantikách vždy víte, jak skončí, přesto se četla naprosto skvěle. Autorka zkrátka umí napsat příběh originálně, čtivě a naprosto vás vtáhne do příběhu :).

Můžete si přečíst můj názor na její knížky s názvy Domek v Irsku, Kavárna v Kodani, Čajovna v Tokiu, Chata ve Švýcarsku, Cukrárna v Paříži, Pláž v Chorvatsku. Těším se na další, ještě mi chybí Hotýlek na Islandu, a novinka Hrad ve Skotsku, ale momentálně ani jednu doma nemám :).

13 komentářů:

  1. Takové pohodové čtení je do aktuálního počasí to nejlepší. 🙂 Už se těším, pokud tuhle autorku taky zkusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už jsem se do romantických úniků začetla a jsem z knížek nadšená, přesně takovéto oddychové knížky jsem si teď potřebovala přečíst :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tento díl jsem četla a musím říct, že mě bavil ze všech nejméně. Nebylo to špatné, ale zároveň ani nijak dobré :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě zase bavil dost :D. Ale ono každého taky baví něco jiného a to je v pořádku :).

      Vymazat
  4. Souhlasím, že Caplinová je předvídatelná, ale dobře se čte. Já na romantické příběhy až tak moc nejsem, ale ty dvě knížky, co jsem od ní četla, se mi líbily a až narazím na další, tak si je ráda přečtu taky.

    OdpovědětVymazat
  5. Zní dobře jako všechny její knížky! Už se těším, až mi ji půjčíš :D <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Jak to tak sleduji, tak za chvilku už budeš mít přečtené úplně všechny 😍🙈🤗.

    OdpovědětVymazat
  7. Také se na ní chystám, na jaro to bude ideální oddychové čtení. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️