čtvrtek 2. listopadu 2023

Říjen 2023

 Letošní říjen se zejména co se týče počasí opravdu povedl. Bylo krásně teplo, sice už přišlo i pár chladnějších dní, ale jinak je babí léto fakt nádherné. Jdu vám tedy povědět, jaký jsem měla já říjen :).

Začnu podzimní výzdobou, kterou už jsem začala ladit a chystat v září, ale v říjnu ještě pár drobností dokoupila a hlavně vám to nafotila :D. Nechybí podzimní listí ve váze, košík a miska plné kaštanů, umělých listů a dalších různých ozdob :).



S malým jsme občas podnikali nějaké výlety po okolí. Tady konkrétně do parku Boženy Němcové v Karviné, kde jsou i hezké výběhy pro zvířátka a ve venkovní kavárně jsem poprvé ochutnala pumpkin spice latté :D.





Dýňová omáčka je na podzim nutnost :D.

Proběhlo i další setkání s Miškou v Olomouci. Na článek se můžete brzy těšit :).

Měla jsem narozeniny a u Cross Café mám založený účet, když ho máme ve městě. Neodolala jsem a využila nabídky narozeninové kávy zdarma :D. Pak jsem dostala nějakou tu kytičku a upekla skořicový dort :D



Nějaké ty pochůzky po doktorech – gynda a odběry na diabetologii (i se snídaní).


Tvoření s malým, kdy jsem spíš tvořila já a on si hrál s víčkem od lepidla :D.

Přečetla jsem i knížku :).

Začala plést deky, které poslouží jako dárky :D.

S mužem jsme si užili víkend jen se psi v takové krásné lesní chatce na samotce (bude článek).

Nějaké ty procházky :).




I hraní v herničce (když zrovna byl lepší týden bez nachlazení :D).

A s kámošem z porodnice :).

Zákusky pro kamarádku k narozeninám :).

Rodinné focení na podzim venku :).



Bohužel nám nějaké plány i nevyšly, třeba jedna halloweenská akce, protože malý byl zrovna dost nachlazený. Ale další taky halloweenská akce nám vyšla, pak i nějaké smyslohraní, takže aspoň něco :).



Jaký byl váš říjen? :) Užíváte si toho krásného podzimního počasí letos?

12 komentářů:

  1. Mně se líbí, jak i s dítětem a dalšími povinnostmi toho tolik stíháš! :-) Měla jsi krásný říjen, plný dobrot a samého tvoření, jak koukám. Ty dečky budou super, moje sestra se teď dala taky na háčkování :-) Já jsem měla říjen taky dost nabitý. Jsem zvědavá, kam jste vyrazili s manželem. Rodinné focení máte vždycky povedené :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, obdivuju to pletení dek, já jsem levá jak šavle. :D A ta barvička je krásná, to budou mít obdarovaní určitě radost. :) Jinak krásné fotky, stihla jsi toho opravdu hodně. Dekoraci na podzim klasicky nedělám, já držím jen léto a zimu, jsem v tom hrozná, než se do něčeho dokopu, tak už je období pryč. :D
    Máma z Kolína

    OdpovědětVymazat
  3. bylo opravdu krásně v říjnu :) trávili jsme hodně času venku buď na procházkách nebo na zahrádce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Měli jste krásný říjen. :) Počasí nám všem přálo a mohli jsme si ho všichni pořádně užít. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vy ste toho zase stihli 😍. Z rodinného focení opět vznikly krásné fotografie na památku 😊.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné shrnutí měsíce. Musím se přiznat, že bylo fajn zažít teplé dny v měsíci, kdy to není obvyklé - teď, když už je pár dnů opravdu chladno, mi ten teplý říjen chybí.
    Nic moc zvláštního se u nás nedělo - měla jsem narozeniny, ale na nějaké velké oslavování si nepotrpím. Letos jsme měli malinkou, ale krásnou oslavu a já vím, že na tyhle narozeniny hned z několika důvodů nezapomenu. 🙂 Začala jsem nakupovat i pár dárků na Vánoce - byla jsem se podívat i v obchodech při příležitosti výběru nových brýlí, ale nakonec myslím, že objednám přes internet.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten říjen utekl jako voda! Jako by byl jen jeden, dva týdny. Měli jste moc hezký říjen, já tě hlavně obdivuju, kolik toho stíháš :) Dort vypadá báječně. Dýňovou omáčku neděláme, ale polívku často. Ještě jsem ti chtěla napsat, že se mi dnes o tobě zdálo. Ale už si bohužel nepamatuju co. Jen jak ses na mě někde usmívala :))

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně z toho číší ta podzimní nálada. Máš povedenou výzdobu! :) Já jsem ještě ani nestihla mít podzimní náladu a asi už ani nemá cenu s tím začínat :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  9. To nachlazení je potvora. Sama jsem většinu října promarodila :) Díky bohu to bylo až po našem setkání <3 Těším se na článek z minidomku :) Já jsem ráda, že letos to hezké počasí vydrželo tak dlouho. No, už aby se vrátilo a s ním i sluneční svit :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké shrnutí :) Taky jsem letos poprvé ochutnala pumpkuin-spice latté a přiznávám se dobrovolně, že mi vůbec nešmakovalo :D Ten minidomek vypadá zajímavě, víkend tam musel být super!

    A Bit Of Jitt

    OdpovědětVymazat
  11. Opožděně přeji všechno nejlepší k narozeninám :)! Máš hezkou výzdobu. Přesně jak říkáš, říjen byl krásně teplý, užívala jsem si na kole, na tenise v sukni, nebo u koníků :) obdivuji tě s pletením dek! Jsi šikulka, určitě budou moc hezké a příjemně jemné :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné shrnutí a ty podzimní rodinné fotky určitě neměly ve výsledku chybu, už takhle vypadají dokonale. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️