čtvrtek 30. listopadu 2023

Listopad 2023

 Předposlední měsíc roku 2023 je za námi, takže se opět vrhám na pravidelný článek mého měsíčního shrnutí. Už se nám ukázaly teda i pořádně chladné dny, dokonce i s prvním sněhem. No, nebudu to dále okecávat a jdu rovnou na věc :D. Jaký byl tedy můj letošní listopad?

Hned 1. listopad byl pro nás trochu specifický. Malý šel poprvé na 2 hodinky do školičky. Už jsem z něj cítila, že je na to připravený a vlastně mu to prospěje (miluje společnost dětí). Samozřejmě to zvládl hravě (doteď zvládá, klepu!) a nějak mu vůbec nechybím :D. Upřímně jsem z toho byla špatná víc já, než on, ale už je to dobrý a jsem ráda, že se mu tam líbí, zvládá tam i v pohodě spinkat a já mám trochu více prostoru pro své aktivity :).

S našimi psími dětičkami samozřejmě proběhly nějaké procházky :D.


Jednu sobotu jsme se vydali s malým do Lesního parku v Polsku. Snad se někdy dostanu k sepsání článků, co se týče výletů, mám tady dost restů :D.


Proběhla jedna větší kontrola na gynekologii a odnesla jsem si z ní obálku, která hned letěla do schránky kamarádce. Ta nám na naše blížící se výročí upekla dortík s překvapením. Výsledek (ovšem zatím nejistý, miminko se dost schovávalo) se dozvíte níže :).

Než mrknete na výsledek, zkuste si v duchu tipnout, jaké pohlaví tentokrát čekáme! :D

Podpořila jsem dobrou věc (neboť částka jde na útulek) a pořídila si stolní kalendář na příští rok :).

Proběhla zkouška dortu (uvidím, možná malému upeču sama na narozeniny).


Tady ale mnohem lepší a pro nás hodnotný dortík


Tadá, nejistý výsledek :D. Kdo tipoval „správně“? :)

Ten samý den mě večer čekal ještě jeden dortík na bowlingu a zároveň oslavě kamarádčiných narozenin :D.

S malým jsme opět jeden den zajeli do zoo Ostrava (letos už snad počtvrté :D).

Jedno cappuccinko pro mě na procházce :D.

Tady jedna kratší procházka s celou rodinkou :).

Také se mi ale staly nějaké nemilé příhody (s dobrým koncem). Hned v jednom týdnu se mi povedlo dvakrát nabourat autem. Jednou lehce do starého dřevěného plotu (naštěstí jsem se s majiteli v pohodě domluvila), podruhé jsem narazila na parkovišti do auta, když jsem trochu zmatkovala. Na autě jsem nechala lísteček a měla jsem opět štěstí, že jsem „trefila“ do skvělého pána, se kterým jsme se domluvili, další den sepsali papíry, a to nás ještě pohostil kafem, džusem i tatrankou pro malého a daroval Yankee Candle svíčku, že jsme prý dobří lidé a děkoval za upřímnost (že jsem mu na autě nechala svůj kontakt)! Neskutečné, jak můžou být někteří lidé hodní, tak já mu nabourám drahé auto a on se ještě chová tak laskavě. Je to moc pěkné :).

Díky většímu volnu jsem mnohem více pracovala, mám taky teď víc úkolů z práce, ale vůbec mi to nevadí – naopak!

Zároveň, pokud tady mám nějakou čtenářku, kterou trápí PCOS, musím doporučit tento PCOS skupinový koučink, na kterém pořádně makáme! Bude to pecka!

Ale také jsem třeba hodně pekla, i tyto perníčky, které poputují do adventního kalendáře pro malého :).

A na závěr nějaký ten první sníh a takové první zkušební cukrovíčko :D.




Jaký byl váš listopad? :)

11 komentářů:

  1. Jůůů :))) No listopad mi utekl rychle a jak napadl sníh, tak už mám pocit, že jsou prostě Vánoce v plném proudu :D Kéž by sníh zůstal, aspoň trochu! I když má to i malou nevýhodu, strašně nám to tady klouže a při venčení Tristana mám docela strach u svůj zadek :D
    Moc hezké fotky a malý je moc velký šikula, že takhle školičku zvládá :) Já chodila do školky asi půl roku a pak si mě mamka nechala doma, protože jsem to tam neměla ráda a mamka byla doma s mladším bráchou, takže tak no :)) A brácha šel do školky na tři dny a jeho vysvětlení, proč nebude do školky chodit bylo, že mu dali do hrachové polívky jen tři kolečka párku :D Druhý brácha taky do školky nechodil. A nemám pocit, že by nás to nějak poznamenalo, chodili jsme do kroužků a do dětského kolektivu se dostávali. Jenže teď bychom měli smůlu a do školky chodit prostě museli no :D
    To bourání ti samozřejmě nepřeju, ale je fajn, že jsi narazila na dobré lidi :)
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že se najdou laskaví lidé :) to zahřeje prostě :) a že vše dopadlo dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mě moc těší, že ty drobné ťukance dopadly takhle dobře! Těším se na zápisky z vašich výletů :) Je dobře, že malému se ve skupince líbí <3 Aspoň můžeš nabrat síly na další životní etapu... :D <3 A já se přiznám, že jsem typovala kluka. Ale moc se na tu vaši princeznu těším!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké shrnutí, byl to podle všeho radostný měsíc. Ten dortík neměl chybu! :))

    OdpovědětVymazat
  5. juuuu, všechny ty dorty vypadají tak dobře! :D jinak já si tipla kluka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný listopad jsi měla. A ty dorty vypadají všechny skvěle.
    Jinak já tipovala taky kluka. Tak ještě uvidíme... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké listopadové shrnutí. 🙂

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, tak jste měli krásný měsíc! :) Dortík vypadá moc krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten listopad strašně utekl, úplně nechápu, že už budou Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k holčičce, myslela jsem si to :P. Jinak jsi měla moc hezký listopad. Je dobře, že se malému ve školičce líbí :-).

    OdpovědětVymazat
  11. Listopad jsi měla nabitý :) tipovala jsem holčičku <3 malý je šikulka, je dobře, že se mu ve školce líbí :) ty bouračky mě mrzí, ale vyřešila jsi to profesionálně. Je skvělé, že druhá strana byla tak příjemná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️