čtvrtek 19. srpna 2021

Beskydy – Okolí Mořkova

 Přiznám se, že už pro mě některé výlety a výšlapy začínají být trošku těžší, ale přesto se výletování a procházek jen tak nevzdám! (pokud teda není šílené vedro, to nedávám :D) Jeden víkend, kdy nebylo ještě z rána takové vedro jsme vytáhli naši psí smečku a vydali se prozkoumat krásy v okolí Mořkova a stálo to za to :).

Co se týče parkování, to bylo úplně v pohodě. U železniční stanice v Mořkově je neplacené parkoviště, které kolem 9 ráno bylo ještě prázdné :). Odtamtud vedou turistické trasy do okolních lesních vrchů. 




My se vydali na vrch Huštýn, na který vede celkem prudký kopec, ale zase není tolik dlouhý. Nahoře už je to super, protože jdete po Veřovických vrších a jsou to víceméně rovinky :). Navíc jsou tam opravdu krásné výhledy.



My teda neušli zrovna moc, cestu jsme si hodně zkrátili, protože jak jsem už ze začátku psala, občas prostě nemám svůj den :D. Tento mě zrovna celkem bolely svaly okolo boků a hůř se mi tak chodilo. Jinak se tam dá určitě vymyslet mnoho hezkých i delších procházek okolo 15 km :). My ušli jen zhruba 6 km :D.




Naše smečka :D

I tak stál výlet za to a užili jsme si ho :). Sice byl jeden z kratších, ale já jsem momentálně svému tělu vděčná za všechno, co zvládá a jsem na sebe dost mírnější :D. Pokud tyto lesy ale neznáte, určitě se tam můžete někdy podívat. Sice nejsou nikde žádné chatky s občerstvením, ale výhledy jsou moc krásné :).


11 komentářů:

  1. great post!Like your blog, thank you for sharing.

    luxhairshop homecoming Hairstyle

    These contents have greatly helped me.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak okolí Mořkova teda vůbec neznám, ale podle fotek je tam asi hezky :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pravda! Ty výhledy jsou opravdu krásné 💚! Ty se hlavně opatruj a moc se nepřetěžuj 🤗.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tam je krásne! Verím, že ste si ten výlet užili. ;) A aj ja mám chuť teraz vyraziť niekde do prírody.

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Každý kilometr, dobrý kilometr :) Lepší než sedět doma. Pěkný výlet.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle výlety mám nejradši 😍 b přírodě, na čerstvém vzduchu, s pejskama.. 😍 krásný ❤️

    OdpovědětVymazat
  7. Tam byl koukám krásný výhled! :) Miluji takové procházky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️