čtvrtek 26. srpna 2021

Beskydy – Upršené Pustevny s Tanečnicí a Podolánky

 Dnes vám napíšu o našem upršeném víkendu, který jsme ale strávili venku na výletech. Ano, v jednom případě to nebyl moc dobrý nápad a myslím, že mě proklínal jak přítel, tak i psi, ale aspoň máme na co vzpomínat :D. První den jsme se vydali na výlet z Podolánek v Beskydech a další den pěšky na Pustevny, Tanečnici a zpět. Jak už je vám asi jasné, byli jsme hezky promočení... Tak jdeme na to!

Začneme tedy sobotou, kdy jsme vyjeli do Podolánek. Na tento víkend hlásili, že má pršet, ale my jeli dost brzy a vypadalo to, že by úplně nemuselo. No, když jsme dorazili na místo a zaparkovali, šíleně se rozpršelo :D. Přítel zasrandoval, že jsme se aspoň přijeli nasnídat v autě s pěkným výhledem na hory :D. 



Když jsme ale dojedli, déšť už trochu ustával, tak jsme se rozhodli, že to zkusíme. Nasadili jsme pláštěnky a vyrazili. Trasu jsme měli naplánovanou podle Beskydského turistického deníku, ale nakonec jsme si ji dost upravili a zkrátili.






Nakonec se i docela vyčasilo a vůbec nepršelo. Takže sice jsme měli kratší procházku, ale vlastně jsme si ji ve výsledku užili :). A psi také, nepotkali jsme ani skoro žádné lidi, takže mohli být víceméně pořád na volno :). Ušli jsme zhruba kolem 7 km.







Naše upravená trasa (přibližně)

Další den jsem tedy přemluvila přítele a vyjeli jsme také brzy ráno k Pustevnám. On nechtěl, věděl, že má pršet, ale já říkala, že to určitě stihneme, když půjdeme tak brzy (haha :D). No jako těhulce už mi výšlap dával celkem zabrat, tak jsem šla o dost pomaleji, často zastavovala, ale nakonec jsem vše zvládla a vylezli jsme u Pusteven. Byla jsem na sebe moc pyšná, že jsem to i v půlce těhu dokázala :D. Tentokrát jsme měli v plánu jít se podívat na vrchol Tanečnice, tak jsme se po cestě pokochali sochami z písku a pokračovali dále po trase.

Pustevny


Z Tanečnice už nemáme ani žádné fotky, protože jsme spěchali, už začínalo krápat a my nechtěli úplně zmoknout. Výhledy ale na ní žádné nejsou, protože je zarostlá stromy. Jak už to tak bývá, nastal malý problémek. Začalo mě dost bolet v boku, je to taková podobná bolest jako když běháte a začne vás tam píchat. Asi za to můžou napínající se svaly v těchto místech, ale chůzi mi to dost znepříjemňovalo, takže jsem šla jak šnek a často zastavovala. Šli jsme tedy i dolů hodně pomalu a v polovině cesty nás chytnul obrovský slejvák. Takto jsme šli ještě zhruba hodinu, takže všichni promočeni až na kost :D. No já vám nevím, mě ten můj budoucí manžel musí opravdu milovat, když toto se mnou absolvuje (ale říkal, že svatbu si ještě nerozmyslel :D).








Tak to by bylo k našim povedeným výletům asi vše :D. Stalo se vám někdy něco podobného?

18 komentářů:

  1. Škoda, že jste na tom druhém výletě tak zmokli, ale alespoň máte s přítelem na co vzpomínat :D Sochy z písku se mi moc líbí, a pejsci jako vždy úžasní ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné fotky. Škoda toho dažďa no. Ale havkači sú zlatí :) Také pekné pózy dali :)

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň máme na co vzpomínat :D. Jsou to miláčci :).

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky! Ten déšť je na nic, já si pamatuju když jsme šly s mamkou kdysi do brněnské zoo a tam nás chytnula příšerná bouřka a pamatuju si, jak jsme běhaly mezi jednotlivými pavilony, vždy se na chvilku usušily pod střechou a pak zase dál k východu... taky celkem zážitek :D

    L.V.
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). To musel být taky povedený zážitek teda :D.

      Vymazat
  4. Náhodou všechno zlé je k něčemu dobré a aspoň máte na co vzpomínat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že vám počasí při druhém výletu vůbec nepřálo. U nás prší celý týden.. jedině ve středu bylo hezky a dneska jsem zmokla na kost já i pes na dnešní procházce, takže taky paráda 😀. Ty fotky na tom pařezu, jak hafíci pózují se moc povedly 🤗😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, teď je to počasí takové blbé, doufám, že se zas brzy vylepší :). To je nejhorší, to zmoknutí :D. Děkuji :).

      Vymazat
  6. Tak tie sochy vyzerajú naozaj krásne! Príroda taktiež, ale v daždi by sa mi teda veľmi nechcelo, haha :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  7. Je škoda toho počasí, ale super, že jste si to užili i tak :) Na Pustevny jezdíme taky, je to tam moc hezký a příjemný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky, to byl určitě povedený výlet! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Jéj, ale aspoň máte na co vzpomínat :) Taky mám kliku na podobné naschvály. U mě je to většinou bláto a podobné :D Hlavně, že jste si to užili a byla sranda. Jsi fakt dobrá, že zvládáš takovýhle výšlapy i v těhotenství :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, bláto taky znám :D. No, ale už mi to dělá problém, co si budem :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️