pondělí 9. srpna 2021

Celozrnná rybízová bublanina

 Léto znamená spoustu čerstvého ovoce, které si lze i sám nasbírat (pokud je možnost někde ). Já dostala hromadu červeného rybízu, tak jsem se pustila do kuchtění a pečení celozrnné rybízové bublaniny :D.

Potřebujeme

  • 250 g celozrnné mouky
  • 80 g erythritolu (nebo jiného sladidla)
  • 3 vejce
  • 1/2 kypřícího prášku
  • 150 ml mléka + na zředění
  • červený rybíz
  • změklé máslo na vymazání formy
Největší piplačka je určitě s obíráním a čištěním rybízu. Až ho budeme mít připravený, stačí smíchat suché ingredience a k nim přidat vejce a mléko. Kdyby těsto bylo moc tuhé, rozřeďte ho přidáním více mléka.

Pak už stačí vymazat plech změklým máslem, nalít těsto a posypat rybízem. Pečeme na 180 stupňů cca 20 minut.






Tak doufám, že bude chutnat :). Skladování doporučuji v lednici :).

16 komentářů:

  1. Jéé ta vypadá skvěle! Přiznám se, že já letos ještě žádnou bublaninu nepekla, ale budu to muset napravit :) V okolí bohužel neznám nikoho, kdo by měl rybíz. Letos jsem byla akorát 2x na borůvkách :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Borůvky jsou taky super :). Já si rybízovou bublaninu spojuji hlavně s babičkou no, vždy nám ji pekla, když má na zahradě rybíz :).

      Vymazat
  2. Já dělám většinou z borůvek ty mi chutnají více! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je parádní recept :) Babička dělala malinovou marmeládu než jsme dorazili, pak jsme dělali taky myslím šťávu nebo něco, já už nevím :D A sbírali jsme taky rybíz a ostružiny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tá vyzerá úžasne! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že rybíz nejím 🙈, ale jinak vypadá skvěle! Pamatuji si, když jsem s taťkou vždy ten rybíz čistila a obírala.. to byla vždy strašná piplačka 😅.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš zkusit jiné ovoce :). Je to piplačka, to ano :D.

      Vymazat
  6. Tvoje rybízová bublanina vypadá skvěle :) U nás na zahrádce máme rybízu dost :) :)

    OdpovědětVymazat
  7. No teda, ta vypadá úžasně. Už se těším až zase něco upeču.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️