čtvrtek 5. srpna 2021

Šumava – Povydří, Tříjezerní slať, zámek Hluboká

 Dnes už mám pro vás poslední článek o výletech na naší letošní dovolené na Šumavě. Spojila jsem 3 dny dohromady (2 dny + 1 odjezdový), protože výlety byly poměrně krátké kvůli Hanyska (kdo četl předchozí, ví, že si rozedřel packy). Tak dnes vám ukážu Povydří, Tříjezerní slať a zámek Hlubokou :).

V jeden den jsme se tedy podívali k řece Vydře. (pamatuji si, jak jsem se o tomto místě učila na střední, trochu nostalgie :D) Zrovna jsme vychytali den po velké noční bouřce, takže byla hezky rozbouřená, což mělo své kouzlo. Jedná se o procházku kolem řeky, která není vůbec náročná, protože je pořád po rovince, ale nedají se zde dělat moc okruhy, takže se pak budete muset nejspíše vrátit zpět zas po té stejné cestě. My moc neušli, protože Hanysek se svými tlapkami nemohl.







Co se týče parkování, to je v pohodě. Nachází se zde velké placené parkoviště, takže složitě hledat nějaké vhodné místo na zaparkování není třeba :).









Další den jsme se podívali k Tříjezerní slati. Tady už jsme vzali jen dva pejsky, aby si Hank odpočinul :D. Jedná se o 10kilometrovou procházku, která začíná kolem řeky, která vypadá rudě, a pak postupuje lesem. My si vybrali zrovna den, kdy vypadalo, že bude pršet (ale nepršelo), takže jsme nepotkávali ani moc lidí :).






Poté dojdete k oné Tříjezerní slati, kde se projdete kolem dokola tří jezírek po dřevěných můstcích :). Zpátky na parkoviště jsme šli jinou cestou, udělali jsme takový okruh :).




Naše mapa

A posledním místem, které jsme v rámci dovolené na Šumavě navštívili je areál zámku Hluboká. Tam jsme se jen koukli při zpáteční cestě domů a prošli si kousek parku. Do zámku se snad ještě někdy v budoucnu podíváme :).









Byli jste na některém z těchto míst? :) Máte rádi spíše procházky v přírodě nebo kulturní památky? :)

16 komentářů:

  1. Šumava je moc hezká! :) nádherné fokty

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása, na Hluboké jsem byla asi 5x, ale má své kouzlo, klidně bych tam jela znovu :D
    A Tříjezerní slať vypadá moc krásně, úplně jsem z fotek zacítila ten krásný vzduch, který v našich lesích bývá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam byla poprvé, ale jen v tom areálu :D. Bylo tam moc krásně :).

      Vymazat
  3. Pěkné fotky, je fajn, že bylo na místě i dostatečně velké parkoviště, z vlastní zkušenosti vím, že na výletech to bývá nekdy problém :D

    OdpovědětVymazat
  4. Opět krásné fotky, Šumavu mám ráda, jsem ráda že jí mám za humny :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Opět boží fotky, je tam fakt krásně ♥

    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Na Hlubokou bych se také chtěla podívat, ale ještě jsem se tam nikdy nedostala. Já mám ráda jak procházky, kde navštívíme nějaká zajímavá místa, tak i kulturní památky. Ale přiznám se, že hrady a zámky mám stejně nejradši jen z venku :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam pěkné, i když ten areál jen blízko zámku, jinak moc ne :D. Fakt? já je i ráda navštěvuji vevnitř :D.

      Vymazat
  7. Moc pěkné fotky. Mám ráda oboje, jak památky, tak přírodu :) Já jsem hodně všestranná. Hlubokou jsem navštívila s rodiči.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Tříjezerní slať je asi jediná, kterou jsme zatím nenavštívili 🙂, jinak jsme byli na Jezerní, Chalupské a Cikánské slati. Ale na Hluboké jsme se podívat byli, sice tedy taky jen venku, ale i tak se nám tam moc líbilo. Těším se, až tam zase někdy vyrazíme 😊. A my jsme tedy jednoznačně pro ty procházky přírodou 💚😍.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️