pondělí 16. srpna 2021

Rýžové chlebíčky s arašídovým máslem a čokoládou

 Nedávno jsem na instagramu narazila už na více tipů na osvěžující svačinku v podobě obalovaných rýžových chlebíčků, které jsou ale mnohem zdravější a chutnější než ty kupované. Tak jsem se rozhodla, že je zkusím vytvořit a podělím se s vámi o recept :).

Originální recept

Potřebujeme

  • balík rýžových chlebíčků
  • 100 g hořké čokolády
  • 100 g arašídového másla
  • 30 g čokoládového proteinu
Nejprve si v mikrovlnce nebo kdekoliv jinde roztopíme čokoládu a natřeme jí jednu stranu chlebíčků. Dáme je na 3 minutky do mrazáku, aby nám čokoláda ztuhla. Poté natřeme čokoládou ještě druhou stranu chlebíčků a opět dáme na 3 minutky zmrazit.

Mezitím si smícháme arašídové máslo s proteinem (pokud ho máme tuhé, tak ho necháme povolit na minutku v mikrovlnce. Natřeme jim rýžové chlebíčky z jedné strany a dozdobíme zbytkem čokolády. Necháme v mrazáku pár hodinek a můžeme baštit osvěžující dobrotu.



Je to opravdu rychlý recept a velmi chutná a sytá svačina :). Množství hotových chlebíčků je individuální, záleží, jak moc velké vrstvy natíráte :).

14 komentářů:

  1. No tak tohle vypadá peckově! Musím zkusit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Toto je super nápad. Mám moc rada takéto máčané ryžové chlebíčky, ale neviem či čokoláda na nich je úplne najlepšia. Takto viem, čo sa tam nachádza. super tip♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  3. Ty domácí nevypadají vůbec špatně 😊, ale bohužel mi rýžové chlebíčky nechutnají 🙈.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto musím skúsiť. Ja si ich väčšinou kupujem v obchode

    môj blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá luxusně Terezko 😍 ty kupovaný s čokoládou mám moc ráda, ale musí to být takový ty tenký 😋 je fajn, že je tam protein, člověka to aspoň déle zasytí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mně nevadí ani ty hrubé :D. To je pravda :).

      Vymazat
  6. Mňam, všechno naprosto miluji a vůbec by mě to s chlebíčky nenapadlo. Super tip.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra mňam, ty bych si hned dala k odpolední kávě! :D :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️