pondělí 2. srpna 2021

Červenec 2021

 Červenec opět utekl jako voda a polovinu léta máme za sebou. Naštěstí se počasím pěkně povedl, sice já moc ta vedra nemusím, ale bylo občas i příjemně, tak se to dalo :D. Tak jdeme na to, co se u mě dělo zajímavého?

Šíleně jsem se těšila na léto, že budu mít konečně po škole, tudíž o starost míň a bude čas na výletování :D. No vlastně jsme toho v červenci moc nestihli, ale přece jen se našel i nějaký ten víkend na prozkoumávání. Hned první víkend, který byl pro většinu prodlouženým (pro mě také, ale přítel musel o svátcích do práce) jsme se vydali na přespávačku do Jeseníků. Už dlouho jsem chtěla přespat v autě a bylo to super, navíc to znamenalo 2 dny procházek a výletů, a ještě v Jeseníkách, které mě moc lákají! Více se o tomto našem počinu rozepíšu ještě v samostatném článku, jen prozradím, že jsme byli na Dlouhých stráních a Králickém Sněžníku :).

Fotka se slonem nesmí chybět!

Jinak jsme v červenci tedy začala naplno pracovat, což mi ale vůbec nevadí, naopak jsem moc ráda :). Protože mám ale sedavou práci, snažím se více potom chodit a občas si i zacvičím. Hlavně teď, když jsem těhotná, tak se chci jakž takž udržovat v kondici, ale jsem na sebe dost mírná :D. Jednám hlavně podle pocitu :).

Procházky s rostoucím pupíkem :D

Navštívila jsem také fyzioterapeutku, který se zaměřuje na těhotné, protože mě právě ze sedu bolívá kostrč, tak jestli nemám nějaký problém. Zjistilo se, že je úplně v pořádku, jen je to opravdu z toho sedu. Říkala mi, že nejlepší by bylo nesedět tak dlouho, ale to není úplně možné, tak se snažím aspoň sedět rovněji a střídat židli s gymbalem. Ještě jsem si pořídila balanční podložku, kterou si dávám na židli za bedra, také mi ji doporučila. U mě jsou spíš dlouhodobý problém žebra, ale to je údajně také ze špatného sedu. Ukázala mi nějaké cviky, tak se je občas snažím dělávat.

Roztomilost💓

V červenci jsme měli promoce, za což jsem ráda, že se mohly letos uskutečnit. Sice mi to občas přišlo jako taková fraška, ale tak když jsem tu školu úspěšně udělala, tak mě potěšilo, že si je aspoň jednou zažiju :D. Na to, že byly pro minulý i letošní ročník, nás bylo celkem málo. 

S tím nejlepším💓

Přihlásila jsem nás s přítelem na kurz od Jemného zrození. Dělají ho přímo u nás ve městě, takže jsem toho chtěla využít. Sice jsem teprve téměř v půlce, ale na tento kurz je skvělé přijít i klidně dříve, abyste pak měli čas procvičovat naučené techniky. Kurz je hlavně pro psychickou podporu a přípravu ženu, a proto jsem na něj chtěla jít. Neumím se totiž v napětí a celkově u doktorů uvolnit a myslím si, že zrovna porod by mi tento počin mohl dost zkomplikovat a ztížit. Sice jsem už mnoho věcí znala, protože se o práci s myslí, zákonem přitažlivosti atd. zajímám už delší dobu, ale stejně mi to dalo i mnoho nového a hlavně to určitě bylo přínosem i pro přítele. Je super, že je dělají i do páru, protože přece jen většina žen (i mužů) si přeje mít svou polovičku u porodu a tam se o něm více dozví a hlavně se naučí i nějaké techniky, jak ženě trochu pomoct a být ji oporou.

Přítel mi nafotil pár fotek s rostoucím pupíkem💓

Co se týče miminka, nakoupili jsme už nějaké první věci a teď zas chvíli počkáme, protože se blíží svatba, tak spíš zaměřujeme přípravy, energii a finance tam. Vedu si tabulku, kde si zapisuji výdaje na svatbu, tak jsem zvědavá, na kolik nás nakonec celá svatba zhruba vyjde :D. Pak vám klidně o všem napíšu :). Už máme teda svatební oznámení a nechala jsem vytisknout i svatební noviny. Pořídila jsem dárek pro své "družičky", který jim chci dát na rozlučce, a také malou vzpomínku pro ostatní hosty :).

Svatební noviny

To by ze zajímavého bylo asi vše. Jaký byl váš červenec? Užíváte si léto? :)


14 komentářů:

  1. V Jeseníkách bylo určitě krásně, jednou bych se tam chtěla taky podívat. Přespávání v autě jsem zažila jen jednou, když jsme byli na Mácháči, ale vždycky je to takové dobrodrůžo :-D. Koukám, že přípravy pomalu začínají nabírat rychlost 🤗. Hlavně ať vše vyjde na jedničku 🤗.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím proč, ale něčím mě ty Jeseníky stále lákají :). To je dobrodrůžo :D. Děkujeme :).

      Vymazat
  2. Měla jsi krásný měsíc, užila sis zaslouženého volna! :) V Jeseníkách jsem nikdy nebyla, ale věřím, že je tam nádherná příroda. :) Užij si druhou polovinu léta naplno! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný měsíc, jsem ráda, že sis ho užila :) Těším se na svatbu a všechny články!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Ano, nějaké samozřejmě pak přichystám :D.

      Vymazat
  4. Jéé, Dlouhé stráně a Králický sněžník, tam jsme taky byli na výletě, babička s dědečkem tady bydlí, takže jsme to neměli daleko :)
    Fotky s bříškem jsou krásné! A jak dlouho budeš ještě pracovat?
    Přeju krásný srpen :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, líbilo se ti tam? :) Moc děkuji <3. Dokud se budu cítit, chci co nejdéle, práce mě baví :). Tobě taky krásný srpen <3.

      Vymazat
  5. Krásne fotky. Dávaj na seba pozor hlavne teraz keď si tehotná. Počúvaj viac svoje telo aj signály.

    AKO NA GÉLOVÉ NECHTY U SEBA DOMA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Neboj, nějak automaticky víc poslouchám své tělo :).

      Vymazat
  6. Tobě to tak moooc sluší Terezko!! O svatebních novinách čtu poprvé, copak tam máte? :) Těším se na článek o svatbě :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Miško <3. Faákt? Já už je viděla, no našla jsem si šablonku na internetu a udělala je podle ní :D. Jinak takové info o nás, svatbě, dále nějaké hry (kžížovka, sudoku) a info o nějakých svatebních tradicích a zvycích :D. To jsem ráda :).

      Vymazat
  7. Krásný červenec jsi měla. :) A pupík ti pěkně roste. Ať se daří a jsi spokojená. Jinak ta balanční podložka je skvělá.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️