čtvrtek 23. září 2021

Muffiny alá buchtičky s krémem

Tento recept má chuťově trošku připomínat dukátové buchtičky s krémem, i když se nejedná o kynuté těsto ani pravý krém na toto jídlo. I přesto jsou ale tyto muffinky alá buchtičky s krémem dobré, a proto bych se s vámi ráda podělila o recept :).

Těsto vyjde asi na 12 porcí (já jich měla trochu víc, protože mám pár menších formiček ve tvaru srdíčka, takže mi pak těsto vyšlo ještě do medvídkové formičky :D). Inspiraci jsem našla na Instagramu, ale trochu jsem si je upravila podle sebe :D.

Potřebujeme (12 porcí)

Těsto

  • 70 g kokosové mouky
  • 180 g celozrnné mouky
  • 2 lžíce tvarohu ve vaničce
  • 40 g vanilkového necukru (nebo obyč vanilkového cukru)
  • 1 lžička sody
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 200 ml mléka
  • 80 ml oleje
  • 2 vejce

Náplň

  • 1 uvařený vanilkový pudink (já si ho uvařila s odměrkou vanilkového proteinu, ať má více bílkovin a nemusela ho jinak sladit)
  1. Nejprve si smícháme suché a mokré ingredience zvlášť. Poté je smícháme společně a vytvoříme těsto. Kdyby bylo moc hutné, doředíme mlékem.
  2. Naplníme jím muffinové košíčky do 3/4 a pečeme na 180 stupňů zhruba 20 minut.
  3. Mezitím si vytvoříme náplň uvařením pudinku, který necháme vychladnout.
  4. V upečených muffinech vždy uprostřed vydlabeme důlek (jdou krásně pomocí lžičky). Pak je naplníme pudinkem.
  5. Můžeme podávat a skladujeme v ledničce.
Upečené muffinky


Dlabeme

Vydlabané muffinky

Už s náplní

Prostředky muffinů jsem smíchala se zbylým pudinkem

Těsto je skvěle vláčné a měkké, takže se s ním při dlabání dobře pracuje. Mně ty buchtičky s krémem trošku připomínaly, ale i kdyby někomu ne, i tak je to zajímavá obměna muffinů :D.

12 komentářů:

  1. No podívejme, recept co mi předtím zmizel je najednou tu! :D Konečně, vypadalo to fakt dobře! Ještě jsem je nikdy nezkoušela plnit, ale je to očividně chybaa!! Vypadá to super, rozhodně je musím zkusit takto naplnit, mňam. Buchtičky miluju :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, jsem ráda, že jsem ti ho pomohla dohledat :D. Byly fakt moc dobré :).

      Vymazat
  2. Jéé ty vypadají roztomile 😍😇. Buchtičky s krémem jsem strašně dlouhou dobu neměla, ale zatím jsem je sama ani nikdy nedělala 😄, musím je někdy vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já originální taky nikdy sama nedělala, jen nějakou upravenou "zdravější" verzi :D.

      Vymazat
  3. Wow, tak tento recept vůbec neznám! :-) Vypadá to skvěle, ale u nás bych to jedla jenom já :/ Ale zase jsem teď dostala šílenou chuť na buchtičky se šodó! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedině menší dávka :O. Taky na ně mám někdy šílenou chuť :D.

      Vymazat
  4. Tak to je zajímavé provedení muffinků, moc ráda vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tenhle recept je naprosto boží, zítra si skočím do obchodu, abych nakoupila suroviny a vrhnu se na to, protože to musím nutně ochutnat :D Díky za tip!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že ti bude chutnat! :) Ať se povedou :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️