čtvrtek 30. září 2021

Září 2021

 Protože máme opět konec měsíce, přicházím s pravidelným článkem mého měsíčního shrnutí. Opět se nestačím divit, kde ten měsíc utekl, ale nezbývá mi nic jiného, než si ho tady s vámi hezky shrnout a vykročit pravou nohou do nového :). Tak co se u mě dělo zajímavého v září?

Výletování jsme tentokrát tolik nestihli, protože jsme měli trochu jinak nabité víkendy. Přesto jsme dva z nich strávili procházkami a kocháním se po jiných místech, než je naše domovina :). Hned první zářijový víkend jsme vyrazili ke chatě Ondřejník a ten poslední jsme podnikli taky menší výlet, o kterém vám ještě napíšu samostatný článeček :).

Aspoň jeden zářijový výhled :)

V tento měsíc nás čekal jeden speciální den, a to svatba. Já prostě nechápu, že už máme tento krásný zážitek za sebou a jsme manželé. Díky bohu nám vyšlo zrovna to nádherné, slunečné a teplé počasí, které pro naši zahradní sešlost bylo jak na míru ušité (že by zákon přitažlivosti a moje každotýdenní afirmace opravdu fungovaly? :D). 

Jak už to tak po svatbě bývá, čekalo nás pak lítání po úřadech, službách atd., abychom nahlásili změnu. Upřímně jsem to čekala horší, vše jsem vyřídila během týdne (kromě banky, tam zajdu až s novým dokladem).

Nemůžu se dočkat svatebních fotek od fotografa!

Po svatbě jsme se vrhli na pořádné pořizování výbavičky pro mrňouse. Využili jsme k tomu výdělek ze svatebních darů a pořídili opravdu většinu věcí, u kterých jsme usoudili, že bychom je mohli využít. Samozřejmě nám ještě něco chybí, ale už toho není moc a stejně nejlépe vše poznáme až z chodu s miminem :).

Moje dětičky💓

Jinak tedy ještě stále pracuji (ještě mám čas a na práci se stále cítím v pohodě). Akorát s přehoupnutím do 3. trimestru už pomalu pociťuji, že tělo potřebuje trochu zvolnit a není mi už moc příjemné cestování autobusem do práce. Naštěstí teda 2 dny dělávám z domu a asi se zkusím domluvit, jestli by nešly 3 dny z domu a 2 dny normálně v práci. Tak uvidíme.

S podzimem na mě přichází větší tvořivost, takže jsem nakreslila obrázek malému :)

To by asi bylo vše zajímavé k mému září. Copak zajímavého jste dělali nebo se přihodilo vám? :) Já už jsem naladěná na klidnou podzimní atmosféru plnu svíček, barviček, pečení a odpočinku :).

12 komentářů:

  1. Jeee, doufám, že nám nějaké fotky ze svatby také ukážeš. :))
    Moc gratuluji. :)
    A výhledy, to je moje.. ♥︎

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na další sérii fotek! Září jsi měla moc krásné <3 Já chodila hlavně do práce a teď mi začala škola :) A lištička je opravdu moc krásná, povedla se ti!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky těším :D. Ať se daří ve škole :). Děkuji :).

      Vymazat
  3. Měla jsi krásné září ❤️ kreslíš moc hezky! :) Já jsem si užívala ještě prázdnin. Teď už škola :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na září určitě budeš vzpomínat krásně, už jen díky té povedené svatbě! :) Ať je pro tebe podařený i říjen. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, byl to povedený měsíc :). Děkuji, tobě přeji taky krásný říjen :).

      Vymazat
  5. Za září jste toho stihli opravdu hodně 😊 a jistě na tento měsíc budete dloouho a hezky vzpomínat. My jsme s přítelem za září stihli navštívit koncert Divokého Billa, účastnili se akce Barvám neutečeš (barevný běh na 5 km), zkusila jsem upéct první preclíky 🥨, navštívit botanickou zahradu a výstavu orchideií, procházku po Praze (objevení dalších zahrad - bude článek).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to krásný měsíc :). To jste zažili také krásné září :). Těším se na článek :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️