čtvrtek 2. září 2021

Srpen 2021

 Je to šílené, ale léto je pryč a s ním i další, už 8. měsíc letošního roku! Nevím, jak vám, ale mně to uteklo jako voda :D. A co zajímavého se tedy u mě dělo v srpnu? :)

Z výletů jsme hned 1. 8. vyrazili na Pustevny, kde nás stihnul krásný slejvák :D. O tom jsem vám psala samostatný článek, tak pokud by to někoho více zajímalo a ještě ho nečetl, můžete na něj mrknout :). Dále jsem se podívala na krásy okolí Mořkova, ale třeba i do zoo Olomouc a ještě na další pěkná místa, o kterých vám napíšu :). 

Zvědavý vlk přišel k safari vláčku :)

Po velmi dlouhé době (naposledy jsem byla ještě před covidem) jsem se podívala do kina, a to dokonce dvakrát během srpna. Nejprve jsem šla s rodiči od přítele na Gumpa, což ale vzhledem k rozházeným hormonům nebyl moc dobrý nápad, protože jsem celý film zadržovala slzy :D. Jinak byl film moc pěkný, četla jsem i knižní verzi a je to snad poprvé, co se mi film líbil víc než kniha :D. 

A dále jsme pak s přítelem byli na Deníku moderního fotra, což je česká komedie. Vzhledem k tomu, že nás za chvíli čeká život s novorozencem, tak jsme se chtěli zasmát a „zjistit“, co náš čeká :D. Byla to sranda :).

Nakreslili jsme prckovi nad postýlku hory :)

Co se týče doktorů a těhotenství, byla jsem na kontrole u diabetoložky a i když se mi dlouhodobé hodnoty zlepšily, po jídle mi cukr dost skáče, takže jsem dostala inzulín. Píchám si tedy jen slabou dávku vždy u snídaně a oběda. Ze začátku jsem měla z toho opravdu strach, ale ta jehlička je maličká a teňoučká, že ji ani necítím, tak už mi to nevadí :D. Hlavně, ať je drobek v pořádku :).

A pak jeden takový failík na gyndě. Byla jsem na 2. screeningu, kde mohl i přítel a doktor se samozřejmě zeptal, jestli chceme vědět pohlaví. No, my si ho chtěli nechat napsat, pak dát papírek kamarádce a že nám na svatbě udělají překvápko. Tak to nám bohužel nevyšlo, protože doktor špatně rozuměl, ale upřímně... vlastně mi to vůbec nevadí :D. Sice jsem se těšila, že je to takové hezké překvápko, ještě na svatbě, ale jsem moc ráda, že už víme, koho máme v bříšku, a je to teda chlapeček💙 :).

Roste nám a už pořádně kope :D

Poslední srpnový víkend mě čekala rozlučka se svobodou. Byla jsem z ní kapánek nervózní, protože ne všechny holky se mezi sebou znaly a doslechla jsem se, že občas byly trošku i trable s domluvou. No povím vám, byla to skvělá akce, kterou jsem si moc užila a holky říkaly, že taky :). Nejprve pro mě naplánovaly procházku podle stužek, s tím, že jedna barvička mi ukazovala směr, druhá barvička znamenala, že mám na tomto místě najít obálku. Na té jsem vždy měla napsanou otázku, "jaký nejlepší zážitek mám s tou a tou kamarádkou" a uvnitř malý papírek s poukázkou, které mi byly směněny až v cíli. Holky to ještě parádně vymyslely, že jsem (až na jednu) nikdy nevěděla, co to vlastně přesně je za dárek. Procházka byla zakončená v restauraci na obědě a pak jsme se přesunuli na baráček, kde to holky krásně vyzdobily, připravily stolní hry, repráčky a spoustu jídla (kterého zbylo šíleně moc, jak jsme byly ještě přecpané z oběda :D). Pak jsem tedy hádala, co by ty poukázky mohly znamenat a postupně dostala dárečky, které jsou mířené ke svatbě (modré náušničky, poukaz na nehty, líčení...). Zkoušely jsme také líčení, účesy (kamarádka kosmetička mě bude lícit i česat), povídaly si a tancovaly, bylo to prostě skvělé! :) Holky si i dobře sedly, samy byly nadšené :). A protože jsem těhule, tak bez alkoholu, což vůbec nevadilo :D.


Takové krásné tričko jsem dostala, holky měly černé s tlapkou a "tým nevěsty" + "svědkyně"

Tak to by bylo k mému srpnu vše :). Jak jste si vy užili poslední letní a prázdninový měsíc? :)

16 komentářů:

  1. Srpen hrozně utekl :D Moc gratuluju ke zjištění pohlaví miminka, hlavně, ať jste všichni zdraví <3 Rozlučka se svobodou zní parádně a jsem moc ráda, že jste si ji s holkama užily:) Můj srpen se nesl v pracovním duchu - změnila jsem práci, začala jsem se víc soustředit na sebe a svůj rozvoj a do toho pořád zařizujeme věci okolo bytu a (snad) brzkého stěhování. Přeji ti, aby září bylo alespoň z poloviny tak krásné, jako byl srpen:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme <3. Jo, rozlučka byla fakt skvělá :). Jé, tak hlavně, ať jde vše se stěhováním v pořádku :). Taky přeji krásné září :).

      Vymazat
  2. Bezvadné fotky, musela jsi mít super srpen :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Moc moc gratuluju ke chlapečkovi a držím palce, aby ses cítila dobře :) Rozlučku se svobodou jsi měla taky krásnou. Je od holek pěkné, že aj když se vlastně neznaly, tak se daly dohromady, aby ti udělaly radost, je od nich moc krásné😍 já měla srpen ve znamení práce, bakalářky, Chorvatska a tak dále, takže takové celkem příjemné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3. Jo, byly skvělý tým :). Jé, tak držím pěsti s bakalářkou, upřímně jsem ráda, že už toto mám za sebou :D.

      Vymazat
  4. Tak budete mít malého budulínka, to je krásné :) Bříško máš hezké a musí být hezký pocit, když kope, že? :) A to tričko i závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :). Jo, je to pěkný pocit, ze začátku byl sice trošku divný, ale teď už ano :D. Pokud to nejsou teda zrovna nějaké nepříjemné kopy :D.

      Vymazat
  5. Ano, srpen zmizel pěkně rychle, jako by snad ani nebyl!
    Je hezké, jak jste se to dozvěděli, i když to mělo být jinak, hlavně, ať jste zdraví a spokojení!
    Rozlučka zní super, holky jsou moc hodné, že pro tebe nachystaly tak super program!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi tak přijde :D. To máš pravdu, děkujeme :). Rozlučka byla fakt parádní, budu na ni vždy ráda vzpomínt :).

      Vymazat
  6. Je to neskutečné jak to letí! Nejprve mi to připadalo, jak se to vše pomalu táhne a najednou je začátek září a za chvíli Vánoce 😀🙈. Knížku Gump jsem četla a přečetla jsem ji skoro jedním dechem, moc se mi líbila ale i tak jsem uronila ke konci pár slz. Na filmu jsem ještě nebyla, ale už teď vím, že až ho uvidím budu bulet taky 😀. Moc gratuluji 💙, škoda, že překvápko nevyšlo až na svatbu, ale alespoň teď víš koho v bříšku nosíš a můžete pomalu přemýšlet nad jménem 😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí to šíleně :D. Já byla více hotová z filmu než knížku :D. Děkujeme <3. Joo, jméno už asi máme :).

      Vymazat
  7. To tričko je naprostá bomba 😊 hlavně že jste si rozlučku pořádně užily 🥰 na deníku moderního fotra jsme byli taky a líbilo se nám to. Akorát nás to teda ještě nečeká 😁😁

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A samozřejmě gratuluju ke chlapečkovi ❤️ určitě to bude velký parťák na túry 😘😘

      Vymazat
  8. Měla jsi moc hezký srpen, ať je i zbytek září takto povedené! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️