pondělí 12. října 2020

Knižní tip – Gump - pes, který naučil lidí žít

 Nevím, jak vy, ale já mám ráda tu podzimní atmosféru, kdy se zachumláte do deky, uvaříte si čaj nebo kávu, zapálíte si ještě svíčky a začtete se do knížky. Dnes bych vám ráda dala tip na jeden příběh. "Překvapivě" se jedná o psí tématiku, a to od českého autora. :)

Jestli jste o této knížce ještě neslyšeli, tak bych vám ji určitě doporučila a to nejen psíčkařům jako jsem já. :) Nese v sobě příběhy mnoha opravdových psích životů. Ukazuje nefalšovanou psí lásku a oddanost, která táhne malého toulavého pejska přes všechny překážky a bolesti.


Nejedná se o nějakou dlouhou knihu, pouze krátký příběh. Ale nese v sobě poučení a seznámení se spoustou skvělých lidí, kteří zasvěcují svůj život pro dobrou věc, tedy pomoc pejskům v nouzi. Člověk si uvědomí, že tato stvoření opravdu nejsou hloupá a my lidé pro ně znamenáme celý svět.


Vše se odehrává v očích psa Gumpa. Nemá život vůbec jednoduchý, ale přesto je oddaný a vděčný dobrým lidem. I když se s ním osud kolikrát nemazlil, je stále hodný a odhodlaný. Přijde mi, že knížka je taková "klasika", co se psích knížek týče. Pejsek, který se ocitne v nesnázích, je odloučený od své rodiny a jde za nimi i přes mrtvoly. Ale já stejně takové knížky a náměty miluji. :D

18 komentářů:

  1. Já mám psí příběhy moc ráda. Žádný jsem zatím nečetla, ale jen viděla a vždy mě to minimálně jednou rozbrečelo... zvířátka jsou prostě úžasná a já nesnáším, když je lidé berou jako podřadná nebo se k nim chovají hnusně.
    Ale je dobře, že se o tom točí a píše, třeba se někdo zamyslí a změní své chování, třeba to bude mít alespoň malý dobrý dopad ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky u nich často brečím. :D Taky nemám toto mínění ráda. Přesně, aspoň, že mnoho lidí se o tom zmiňuje a snaží se s tím něco dělat. :)

      Vymazat
  2. Juj tak túto knihu kúpim synovi. On miluje knihy o zvieratkách a toto ho určite zaujme.

    LEATHER DRESSES

    OdpovědětVymazat
  3. tuto knihu si chci rozhodně přečíst, ale myslím, že dřív uvidím film :-D Chci jít na něj do kina a nemůžu se dočkat. Myslím, že mě to chytne za srdce! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do kina bych na něj také chtěla, ale kdoví, jestli vůbec bude otevřené. :D

      Vymazat
  4. Nenatáčí se podle toho i film? Mám pocit, že mi to přijde nějaké známé :) Ale přiznám se, že tohle není zrovna ten styl knížek, které bych vyhledávala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, natáčí. :) To chápu, ne každý má rád tento druh knih, tak jako se vším. :)

      Vymazat
  5. O tehle knizce jsem už hodně slysela. Ale bohuzel jsem si ji jeste nepřecetla.

    OdpovědětVymazat
  6. O knížce jsem už slyšela a i jsme se na ni dívala v knihkupectví, ale asi to není knížka, kterou bych musela mít ve své knihovničce :) Nicméně bych si ji ráda někdy půjčila a přečetla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. :) Třeba se k ní někdy dostaneš. :)

      Vymazat
  7. Tak o této knize jsem ještě neslyšela, ale vypadá moc mile :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️