středa 14. října 2020

Beskydy – Po hranicích se Slovenském přes Bílý kříž

 Dneska vám přináším tip na další beskydskou procházku, která činí okolo 20 km. Podíváme se ale i skoro k našim slovenským sousedům, protože budeme chodit po hranici mezi státy. :)

O Visalajích jste u mě už určitě slyšeli z předešlých tipů v Beskydech. Jedná se o skvělý výchozí bod, z kterého se dostanete do mnoha míst. A i u této procházky se z něj začíná. Z nich se tedy vydáme po modré turistické k Bílému Kříži. 



Tam jsme se tedy moc nezdržovali, i když jsme vyrazili brzy ráno a ještě tam nebyly davy lidí jako obvykle. Šli jsme ale dál ve stopách červené trasy po Cyrilometodějské stezce k hřebení Malého Polomu. Cesta opět skoro bez lidí, vyjet ráno má své velké plus!



Pokračovali jsme dále po červené k bodu Čuboňov, který už se nachází na hranicích se Slovenskem. Tady jsme změnili barvu trasy a šli po modré trase k Uhorské. Vážně se šlo krásně, vylidněno, hezké počasí, nádherné výhledy, lesy.


Někde po cestě na odpočívadle zásuvka, moderní doba. :D


Dále po zelené k bodu Klokočov, Vrchpredmier. Odsud jsme šli chvíli po žluté a pak sešli na cyklostezku, která ale byla lesem a cyklistů tam bylo málo. Napojili jsme se na červenou a pokračovali k Suľovu. Tam byste se dostali, i kdybyste dále pokračovali po žluté a nesešli. Pro nás to ale byla hezčí cesta a také jsme to trochu popletli. :D




Pak jsme šli k Bílému Kříži, kde jsme se zastavili na pití a šli zase stejnou cestou zpět k autu do Visalají. :)





Byla to trochu náročnější cesta, protože bylo opravdu vedro a má přes 20 km, což už je pro pěkná délka. Myslela jsem si, že v autě padnu za vlast, ale kupodivu jsem byla čilá i po zbytek dne. Ano, únava také trochu byla, ale čekala jsem to horší a hlavně jsem byla psychicky spokojená. :) Psi samozřejmě za vlast padli hned. :D


Tady pro ukázku mapa a po kliknutí vás převede na vytvořenou mapu v mapy.cz :)



10 komentářů:

  1. To musel být nádherný výhled! A ta koupel v blátě nemá chybu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, když jsme tu koupel viděli, nevěděli jsme, jestli se smát, nebo brečet. :D

      Vymazat
  2. Při každém tvém dalším článku mi čím dál tím víc mrzí, že nebydlím u Beskyd :( Opět krásný výlet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba někdy budeš mít možnost se tady podívat. :)

      Vymazat
  3. Mám moc ráda tvé fotky a články, chybí mi naše nádherná česká příroda a takhle se mi vždy připomene! Tvoji pejsci musí být ti nejšťastnější! Rodinka, poblíž které bydlíme má pejsky dva, a paní domácí s nimi nedělá nic, co není nezbytně nutné, žádné dlouhé procházky nebo tak, vždy je mi jich líto ale občas je máme na hlídání a tak jim to aspoň maličko zpříjemníme :)

    OdpovědětVymazat
  4. 20 km, to už je slušný :) moc pěkná procházka!

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to jste si dali do těla! Já bych byla oddělaná po zbytek dne :D Ta zásuvka je hodně zvláštní, ještě jsem to nikde neviděla :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️