pátek 23. října 2020

Knižní tip – Jedna želva za druhou

 Já nevím, jak vy, ale na podzim prostě hodně ráda čtu knihy. Miluji tu atmosféru, když se zabalím do deky, zapálím si svíčky, uvařím si kávu nebo ovocný čaj a vychutnávám si takovou pohodu a odpočinek u knihy. Mám ráda různé žánry a knížky od Johna Greena zbožňuji. Jsou takové odpočinkové, ale zároveň se nad nimi člověk trochu zamyslí. :) Teď bych se chtěla věnovat jeho knížce s názvem Jedna želva za druhou.

Přiznám se, že jsem se k ní nemohla dlouho dostat a ani nevím proč. Mám ji doma už přes rok, jednou jsem ji zkoušela číst, ale nevydržela jsem u ní a pustila se spíše do jiné knihy. Ale teď jsem se k ní konečně dostala a přijde mi, že právě ve skvělou dobu.


Knížka je totiž o mladé holce, kterou její známí přezdívají Holmeska. Holmeska ale není jen tak obyčejná holčina, ale má psychickou nemoc. Ztrácí se ve svých myšlenkách, které ji dokáží pořádně komplikovat život a ničit ji samotnou. Chodí na střední školu, má už dlouhou dobu svou nejlepší kamarádku Daisy. Když se v jejich okolí dozví, že známý miliardář se zničehonic ztratil a za jeho nalezení je vypsána vysoká odměna, Daisy chce tuto záhadu vyřešit. Syn tohoto boháče je kamarád z dětství Holmesky. A tak začne příběh, kdy spolu Holmeska a Davis Pikett mají zvláštní vztah. Jestli se miliardář najde a jak dopadne tento románek, to už prozrazovat nebudu. :)



A proč mi přijde, že jsem knihu vytáhla v parádní době? Protože mladá Aza Holmesová se bojí bakterií a mikrobů. Právě myšlenky, že dostane hroznou a smrtelnou nemoc z bakterií ji komplikuje celý život. No v dnešní korona době je to velmi trefné, nemyslíte? :D



Udělala jsem pár fotek knížky v podzimním nádechu. A samozřejmě s mými věrnými psími společníky. :D






6 komentářů:

  1. Krásné fotky, úplně na mě z nich doléhá ta poklidná podzimní atmosféra! :)) Knížka vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, John Green je moc super! :) Tak snad budu mít pak možnost něco od něj si přečíst. Já čtu spíše ty seberozvojové knížky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám jeho knížky ráda. :) Seberozvojové taky ráda čtu. :)

      Vymazat
  3. Jak jsem ji četla 2 roky zpět, tak už si ani nepamatuju, jak to dopadlo :D Ale ráda si ji někdy přečtu znovu, zrovna tato se mi četla hezky :) co máš v plánu číst dále?

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, taky si spoustu knih už ani nepamatuji. :D Teď mi čtení nějak pokulhává. :/ Ale mám v plánu nějaké psí knížky, takže nic pro tebe. :D

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️