pátek 9. října 2020

Beskydy – chata Kotař kolem Morávky

 Procházky kolem řeky, menšími kopci, mezi ohromnými stromy v lese, to já opravdu můžu. Jsem vděčná, že Beskydy mám za rohem a můžu prozkoumávat jejich krásu. Dnes vám povím o dalším tipu na výlet. Uděláme si takový pěkný okruh, kde si projdeme všechny výše zmíněné krásy.

Trasa začíná z parkoviště v Pražmu. Z něj se vydáme po modré turistické trase směrem k Vysutému vodopádu. Tady už půjdete hned kolem řeky Morávky a pak lesními kopečky nahoru. Od rozcestníku "Nad Vysutým" byste mohli dojít i na Prašivou, ale tam my nechtěli, protože tam bývá vždy mnoho lidí.


Dále jsme pokračovali k bodu "Pod Čupelem" a od něj už po červené trase k chatě Kotař. Lidí u ní moc nebylo, protože byla pravděpodobně zavřená. Potkávali jsme hlavně jen cyklisty. Odtud jsme šli po modré zpět k Morávce



I když je na mapě označená na poslední zpáteční cestě cyklostezka, my jsme šli těsně kolem řeky. To můžete vidět z fotek. :) Trasa má zhruba 12 km.



Více fotek bohužel z výletu nemám, tentokrát jsem fotila pouze psy u řeky, když jsme je nechali zchladit a vyblbnout po cestě nazpátek. :) Byli jsme tady ještě v letních měsících, takže bylo opravdu teplo. I když nás už těsně u auta (naštěstí) chytl déšť. :D

Tady vám přikládám i fotku s odkazem na mapu tohoto okruhu. :)



15 komentářů:

  1. Je vidět, že pejskové mají vodu opravdu rádi! :D Krásné fotky. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful photos and great post dear,love it so much!
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :-) si přijdu, že sem poslední dobou chodím nakukovat víc než do přírody :-)

    Naklíčené banánové lívance

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Já mám hodně fotek z přírody, moc ráda tam trávím čas. :)

      Vymazat
  4. To je taková nádhera! :) Já už se těším, až mi bude zas líp a taky budu moc vyrazit na nějakou delší procházku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Přeji, aby ti bylo co nejdříve dobře! :)

      Vymazat
  5. Teda to je nádhera, ty se tam pěkně vyřádili :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Závidím Ti, že máš takhle kousek skvělou přírodu! :) Máme s přítelem moc rádi procházky do přírody, ale všechny možné máme v našem okolí vyčerpané :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je blbé, že to máte vše daleko. :/ Ale aspoň něco se určitě najde. :D

      Vymazat
  7. To je krása, to musí neskutečně nabíjet!
    My s přítelem občas tady v Anglii hlídáme psíky a milujeme s nimi chodit různě na procházky, to nikdy neomrzí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️