pondělí 28. září 2020

Citronový cheesecake

 Osvěžující snadno-připravitelný dezert s vůní citronů. To je přesně tento rychlý cheesecake. Pokud máte rádi citronové buchty a jiné pečení, tak je to nápad přímo pro vás.

Potřebujeme:
Korpus:
1 balení citronových oplatků Zlaté
150 g másla

Krém:
500 g tvarohu
200 g smetany ke šlehání
1 balení smeta fixu
šťáva z půlky citronu
citronová kůra z jednoto citronu
80 g cukru (já dala 50 g erythritolu a 30 g vanilkového proteinu)

Postupujeme:
Nejprve si zavřené balení oplatků rozdrtíme a rozpustíme máslo. Dortovou formu vysteleme pečícím papírem, pak do ní dáme rozdrobené oplatky a polijeme máslem. 

Krém si smícháme vyšleháním nejprve šlehačky s cukrem, semta fixem, šťávou a kúrou. Pak ještě přidáme tvaroh a smícháme. Mně zbylo i trochu oplatků, tak jsem jimi krém vylepšila. Navrstvíme ho na korpus a pečeme 20 minut na 180 stupňů.



Já mám poměrně velkou dortovou formu a neměla jsem přesně 500 g tvarohu, ale méně, takže krémová vrstva byla celkem nízká. Chuťově se ale povedl. :)



17 komentářů:

  1. Mňam, tak ten musím zkusit. Dělat korpus z těch citronových oplatků by mě vůbec nenapadlo, my většinou používáme lotusky nebo bebe :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Rychlé recepty mám ráda :) Tento vypadá opravdu moc dobře, cheesecake jsem ještě nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten je určitě výborný! Bohužel mi taťka jako jedinou věc z nákupního lístku zapomněl koupit citrón :D A hezky jsme se sešly - já včera také pekla cheesecake, ale karamelový :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Thanks for this recipe! A very quick and scrumptious one indeed!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  5. Cheescaky miluju! Dělám obyčejný pečený, přítel dělá s medem a limetou úplně nepečený. A jednou jsme zkoušeli z burákového másla a byla to také mňamina! Ten tvůj musí být krásně svěží.

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá moc skvěle! :) Musím někdy zkusit!

    OdpovědětVymazat
  7. Citronové dorty a koláče jsem popravdě nikdy moc nemusela, ale tenhle podle fotek vypadá hodně lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to pro každého, to je pravda. :) Ale moc děkuji. :)

      Vymazat
  8. To je skvělý nápad na ten korpus. já mám cheescake ráda, ale většinou ty karamelové sušenky tam nechám, protože mi moc nechutnají :D

    České trenýrky a ponožky

    OdpovědětVymazat
  9. Mám popravdě raději nižší vrstvy krémů. Dal by se ten recept nějak modifikovat, aby tam nebyly ty Zlaté oplatky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, nějaké máslové sušenky by byly skvělé. :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️