pátek 11. září 2020

Zachraň psí tlapku

Máte rádi kamínky a jejich význam? Já se musím přiznat, že ano. Nejen, že mě některé vizáže různých nerostů dokážou okouzlit, ale líbí se mi, že mají i určité "vlastnosti", které vám mají pomoct do života. Když jsem na instagramu objevila profil Zachraň psí tlapku, který prodával kamínkové náramky a ještě pro dobrou věc, nemohla jsem odolat nepřidat ruku k dílu.

 

Na profilu si můžete koupit dva druhy náramku, balzám na rty nebo antibakteriální gel. Každým zakoupením podpoříte určitou částkou rekonstrukci útulku Azyl Pes v Krásném Lese.





Já miluji podporu různých útulků a celkovou pomoc psům a zvířatům. Není to poprvé, co jsem některý útulek podpořila. Líbí se mi, že v dnešní době už podporovat můžete mnoha způsoby. Nemusí se jednat jen o finanční příspěvky nebo dovoz krmiva a jiných potřeb, ale třeba koupí produktů pro vaši potřebu, když daný útulek nebo jejich partner něco nabízí a vytváří.



Já si pomocí instagramu objednala u Zachraň tlapku dva náramky z nerostů. Tmavý je z norského labradoritu, který přináší sílu a vytrvalost, navíc i zklidňuje mysl a odplavuje negativní myšlenky. Ulevuje od stresu, menstruačních bolestí a snižuje krevní tlak. Navíc se mi líbí ozdobná tlapička na něm a já jsem člověk, který miluje tmavé barvy!



Růžový se vytváří z růženínu.Vyrovnává emoce a je symbolem lásky a krásy. Učí nás odpouštět a sebelásce. Prospívá srdci, ledvinám a genitáliím. Přiznám se, že nejsem moc milovník takové barvy. Ale něžná růžová v kombinaci s tmavou černou mě okouzlila a s radostí nosím oba dva.




Antibakteriální gel jsem si neobjednávala, ale teď mají akci do konce září. Při objednávkách nad 200 Kč ho dostanete zdarma. :) Co se týče cen, tak jeden náramek stojí 170 Kč, z toho 70 Kč jde útulku. Balzám na rty 50 Kč, 20 Kč na útulek. A antibakteriální gel 65 Kč a jeho koupí jde vše. :)


Mám radost, že jsem mohla aspoň takto pomoct a ještě tak potěšit svůj vzhled o náramky. :) Tady vám přidám ještě pár fotek psů, už bez náramku na pobavení. :D


















Vypadá, jak kdyby mu vlezla do zadku. :D



16 komentářů:

  1. Ideální kombinace - pomůžeš dobré věci a ještě máš radost z nákupu pěkných věcí. Také ráda pomáhám útulkům, u nás je vždy dvakrát za rok sbírka i ve školách, kam můžeš přinést hračky, konzervy, granule, pamlsky, deky... Plus jsem teda chodila jako dobrovolník venčit a cvičit pejsky, když to ještě časově šlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky máme někdy sbírku ve škole, většinou na Vánoce. :) Jé, to dobrovolné venčení se mi líbí, vím, že náš útulek to taky nabízel, ale je to jak kdy...

      Vymazat
  2. Já mám ráda, když takhle koupí něčeho můžu někomu pomoci. Daruji peníze a zároveň z toho něco mám, je to radost. A líbí se mi ty náramky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To se mi moc líbí, jdu do toho. Průběžně posílám každý měsíc částky útulkům, které znám osobně, v rozmezích od 500,- do 1500,-
    Protože granule jsou fajn. Ale za ně člověk nezaplatí veterinu, nepořídí lepší vybavení...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle nápad se mi moc líbí, jdu na stránky kouknout! Na pejsky mi nikdy není líto přispět! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasná myšlenka a ještě úžasnější pejsci, hned se jdu podívat ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné náramky, taky tyto minerálové mám moc ráda, bohužel náramky moc nenosím, takže všechny, co mám doma, tak mi akorát leží na lavičce. Krásné tetování! Já jsem zase jednou podpořila útulek posláním Vánočního pohledu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, já je také nenosím pořád, ale někdy si je ráda vezmu. :) To je taky krásná podpora. :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️