středa 30. září 2020

Beskydy – Z Visalají k vodní nádrži Šance

Přináším další tip na příjemnou procházku lesním prostředím Beskydských hor. Nejedná se o žádný náročný výšlap. Podíváte se ke krásné vodní nádrži Šanci, která patří k řece Ostravici.

 

Začneme z parkoviště ve Visalajích, které je takovým výchozím bodem to spousty míst v Beskydech. Odtud se vydáte k rozcestníku Ježánky a z nich půjdete po modré turistické trase. Jedná se o cyklostezku, takže nejspíše potkáte dost lidí na kolech. Ale i přesto se nám podařilo mát sem tam psy na volno, zas tolik jich zrovna nejezdilo.





Cesta vede kolem řeky Řečice, kde jsme příležitostně vyčvachtali i pejsky. To bylo parádní, protože byl poměrně pařák. 
Když jsme došli až k mostu u přehrady Šance. Tak jsme se chvíli pokochali krásou vody a šli zpět. Tato přehrada není přístupná, slouží k zásobě pitné vody. Proto se úplně k ani nedostanete.










Abychom zpět nešli úplně stejnou cestou, vydali jsme se od bodu Ústí Poledňany k Poledňaně po zelené trase. A odtamtud po žluté zpět na modrou a z ní na parkoviště k autu.




Tato trasa má 16 km a jdete víceméně jen po rovince. Opravdu žádný náročný výšlap, pouze příjemná procházka. :)






14 komentářů:

  1. To je nádherná příroda :) Věřím, že nejen pejsci si procházku užili :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky. Je vidět že hafani si lázeň užívají, ta moje fenka vodu nesnáší úplně všude, vadí jí i déšť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, oni jsou vodomilové (jen malá je sem tam herečka :D)

      Vymazat
  3. Tomu říkám spokojenost na fotkách! Nádherný výlet i příroda. :)

    OdpovědětVymazat
  4. zase jeden krásný výlet :-) normálně, těm vašim pejskům začínám závidět :)

    České trenýrky a ponožky

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatek "žádný náročný výšlap, pouze příjemná procházka" si mě získal. Přesně takovouhle akci potřebuji. :D Dlouho už jsem takhle nikam nevyrazila. Když člověk jednou zapadne do Prahy, těžko se z ní vymotává ven. Aspoň tedy u mě to tak platí. :D Budu to muset holt napravit, tvé výletní fotky mě dokážou vždy namotivovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já chvíli nejsem v přírodě a už jsem nevrlá. :D Děkuji. :)

      Vymazat
  6. Koukám, že jste letos toho procestovali s pejsky opravdu hodně, jeden článek za druhým :) To ti závidím, letos jsem se skoro nikam nedostala, ať už z důvodu corony či státnicím :D :) Jinak já jít na 16 km procházku, tak jsem po zbytek dne tuhá :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, každou chvíli někam jezdíme, to je pravda. :) To chápu, někdy bohužel jiné okolnosti nehrají do karet. :D Ale určitě ne. :D

      Vymazat
  7. Tahle trasa vypadá opravdu jako fajn pohodová procházka. Akorát Vrtichvost není moc zvyklý chodit. Musíme začínat na kratších trasách. Ale myslím, že by to už možná mohl ujít.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️