středa 16. září 2020

Lasagne z toustového chleba

 Máte rádi lasagne? Já se musím přiznat, že ano a jednou jsem na ně dostala chuť a zároveň potřebovala spotřebovat toustový chléb, kterému už docházela spotřební lhůta. A tak vznikl tento experimetn, který kupodivu sklidil chválu, proto se s vámi o něj podělím. :)

Potřebujeme:
Omáčka
500 g mletého masa
3 stroužky česneku
2 rajčata
2 rajské protlaky
250 g zakysané smetany
koření (já použila pizza koření)

Zbytek
1 balík toustového chleba (záleží, kolik budete dělat vrstev)
2 balíčky mozzarelly
100 g šunky

Postupujeme:
Nejprve si připravíme omáčku. Na oleji orestujeme česnek, přidáme rajčata a mleté maso a chvíli podusíme. Pak přidáme protkaly, smetanu, koření a přivedeme k varu.

Zapékací mísu vysteleme pečícím papírem a začneme vrstvit. Nejprve naspod dáme toustový chléb, na něj omáčku, na ni pokrájený jeden balík mozzarelly a šunku. Já potom udělala ještě jednu vrstvu a doplnila ještě o plátek tvrdého sýru.

Pečeme na 200 stupňů 15–20 minut.

Akorát se špatně nabírají, takže u mě na talíři nevypadaly příliš lákavě. :D Každopádně chutnaly dobře. :)













18 komentářů:

  1. To mě nikdy nenapadlo, dělat lasagně s toustového chleba. Ale vůbec nevypadají špatně. U nás toustový chleba většinou nevydrží, když děláme tousty, děláme je z celého balení :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je hodně zajímavý nápad, někdy určitě vyzkouším! ☺️

    OdpovědětVymazat
  3. O tomhle slyším poprvé a nevypadá to vůbec špatně!:)

    To jidlo vypada uzasne ♥ tezko rict co za tim vsim stoji, kde je pravda, ale aspon si mnoho z nas mohlo v zivote uvedomit i takove malickosti jako je treba dulezite byt vice se svymi bliznymi apod. :)

    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. To by mě teda nenapadlo. :D Ale vypadá to lákavě.. vlastně v tuhle chvíli, před obědem, bych si dala úplně všechno. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tento recept vypadá velmi zajímavě, netušila jsem, že se z toustového chleba dá udělat taková dobrota :) Lasagne mám ráda

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to zní jako zajímavý tip - někdy zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
  7. No páni tak o tomhle slyším poprvé, to může být moc dobré, měla bych lassagne někdy zkusit. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️