pátek 22. prosince 2023

Cukroví – Kuličky s fondánem

 Potřebovala jsem spotřebovat fondán, a tak mě napadlo, že vzhledem k blížícím se Vánocům bych mohla vykouzlit nějaké cukroví z něj :D. A tak vznikly tyto nepečené kuličky s fondánem uvnitř :).

Potřebujete

  • 1 baliček piškotů,
  • 150 g rozpuštěného másla,
  • 3 lžíce kakaa,
  • 50 g čekankového nebo javorového sirupu,
  • 1 balení fondanu.

Těsto

Kuličky z fondanu

Obaleno

Můžete je obalit ve svém oblíbeném těstu na rumové kuličky. Klidně pak i obalit v čokoládě a kokosu – já už je měla fakt obří, tak jsem je nechala tak :D. Tuto nepečenou rychlovku zvládnete ještě teď před Vánoci :).

6 komentářů:

  1. Panejo, vypadá to hodně dobře. Já letos cukroví vůbec nedělám. Přítel to moc nejí a já dostávám od mamči, protože abych dělala cukroví jen pro sebe, to mě fakt neláká :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi šikulka, kolik toho zvládneš upéct!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já letos dělala kuličky z pracen, co se nevyklopily z formiček (takže jsem je vyškrábávala lžičkou) :D

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to je super nápad :) A vypadá to jednoduše. Někdy bych mohla zkusit... I přes rok...

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá dobře 👍. Z nepečeného cukroví dělám nejraději vosí úly.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️