pátek 13. listopadu 2020

Autumn vibes

Dnes mám pro vás pouze článek do tohoto podzimního období. Jedná se pouze o různé tematické fotky, které jsem za tento podzim stihla nafotit. Takže nečekejte žádné dlouhé texty, jen se pohodlně usaďte, udělejte si třeba čaj nebo kávu a nalaďte se na tu hezčí část tohoto ročního období :).

Nevím, jak to máte vy, ale já naprosto miluji podzim! Možná je to tím, že jsem se v něm narodila, ale vždy jsem ho měla opravdu hodně ráda. Sice se ochlazuje, je déle tma, ale ty pěkné slunečné dny si v přírodě naprosto užívám. Zbožňuji tu krásně barevnou přírodu! Tady máte pár fotek z hukvaldské obory :).









Další várka fotek podzimního lesu z procházky u nás ve městě :).


Pozornost se nejlépe upoutává jedině na balónek :D



Podzimní kouzelná atmosféra v Beskydech :).








Tyto fotky ve stínu se mi také moc líbí :). Jednou bych takové chtěla nafotit i při západu slunce, ne jenom v mlze :D.




Barvičky přírody :).



I doma nám to víří podzimní atmoškou! Rádi tvoříme různé dekorativní doplňky :).





Káva nebo čaj, svíčky, knížka, to je ono!


A co vy, máte rádi podzim? :)

8 komentářů:

  1. Podzim také miluji a také jsem se v něm narodila. :D :)) Povedené fotky a doma jste si udělali krásnou podzimní atmosféru. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si, že jsi psala o svých narozeninách :). Děkujeme :).

      Vymazat
  2. Káva, čaj, svíčka a knížka, to je prostě relax. Miluju i procházky přírodou. Bohužel můj parťák tento rok nešťastně zemřel, z čehož se pořád nedokážu nějak dostat a tak to teď procházky moc závidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc mrzí a přeji, ať se brzy srdíčko uzdraví!

      Vymazat
  3. Jé, krásně jste si to doma vyzdobily! :) A náhodou fotky v mlze mají velké kouzlo ♥ Taky podzimní přírodu úplně miluju :) Ale teď už je venku dost chladno na nějaké delší procházky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :). To máš pravdu, mají své kouzlo :). To je pravda, už je chladněji :/.

      Vymazat
  4. Pěkné fotky, ale škoda, že jsou takové malinké. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Malinké? :O Mně se ukazují normálně velké :O

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️