středa 4. listopadu 2020

Jeseníky – Praděd

 Dneska vás z mých milovaných Beskyd přesunu do sousedního pohoří, a to do Jeseníků. :D Ale nebojte, každé hory mají krásné procházky a Jeseníky nejsou výjimkou. Navíc vyšlapeme hned jejich nejvyšší horu Praděd, která za to vážně stojí. :D

Já tedy už na Pradědu jednou před pár lety byla. A pamatuji si, že jsme šli z Karlové Studánky, byla to moc krásná trasa, dokonce jsme nahoru šli jinou než dolů. Při zpáteční cestě jsme šli i po různých žebřících, ale šlo to i se psy. V té době jsem ale ještě své psy neměla a babiččinu psici jsem do Jeseníků netáhla, ta není zvyklá na auto. :D Chtěla jsem jít touto cestou i tentokrát, ale nakonec jsme šli jinudy a jsem za to moc vděčná! Z Karlové Studánky totiž chodí mraky lidí. A my tentokrát šli z Bělé pod Pradědem a nejen, že to byla moc pěkná cesta, ale šlo minimum lidí! :D

Hned vedle jsme parkovali, bylo prázdno, i když byla sobota 12:00 poledne. :)







Cesta byla plná takových pěkný míst okolo řeky, kde jsme mohli i svlažit psy. A také je mít na volno, jen sem tam jsme někoho zastihli a to spíš až výše k vrcholu. :)











Když už jsme došli k Švýcarně, tak začaly davy. Ale tak to už nám tolik nevadilo, hlavně jsme s tím počítali. :D






Malá surikata :D

Nahoře jsme si na chvíli odpočinuli, dost tam foukalo. :D








Ale ty výhledy byly úžasné. :)




Tady máte pro zajímavost naši trasu. :) Opravdu byla moc pěkná a s menším množstvím lidí, než je tomu z Karlovy Studánky. :) A má tedy 20 km a je to trošku náročnější výšlap, přece jen je to nejvyšší hora tohoto pohoří. :D




14 komentářů:

  1. V Jeseníách jsem ještě nebyla, ale vypadá to tam krásně - jako v každém zákoutí české přírody. Psi jsou fakt šikovní, že všechny tyhle štreky absolvují, a ještě zvládnou vypadat na fotkách vesele a fotogenicky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeseníky mám ráda, i když je úplně prolezlé nemám. :D Oni jsou naše šikulky. :D

      Vymazat
  2. Na Pradědu už jsem byla, ale vůbec jsem neměla tak krásné počasí jako ty :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale i přesto se určitě výlet podařil. :)

      Vymazat
  3. Praděd je fajn, v Jeseníkách bydlím, takže tyto místa znám, navštívila jsem i Bělou pod Pradědem, máme tu krásně zdravý vzduch :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na Pradědu jsem nikdy nebyla, ale moc bych se tam chtěla podívat. Teď už to asi nestihnu, ale snad na jaře nebo v létě. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Cool arcitle and photos! Thank you very much for your sharing)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná příroda, já na Pradědu nebyla, byla jsem poblíž jednou na horách... :) Celkově z hor mám tady málo procestováno.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to jste si dali slušně do těla! Pejskům se to určitě líbilo, když mohli běhat kamkoliv je napadlo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak jsme utahaní byli, to je pravda. :D Ti to milují. :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️