středa 18. listopadu 2020

Cukroví – Kakaové psušenky

Jako správný milovník psů a pečení jsem si přece musela pořídit nějaké pomocníky do kuchyně v psí tematice! V tom mi parádně pomohly 3Dtlapky, které vyrábí vykrajovátka v psím motivu a můžete si udělat i některé druhy s vlastním popisem či jménem třeba vašeho pejska. Dále nabízí výběr z mnoha ras psů a stále přibývají. :)

Když byla vykrajovátka doma, bylo na řadě najít nějaké správné těsto. A u koho jiného hledat, než u mé milované a šikovné Mišky. :) Těsto jsem si jen trochu upravila podle sebe, ale určitě mrkněte i k ní, navíc v článků najdete více nápadů na vánoční pečení, které se už rychle blíží. :)

Potřebujeme:
  • 60 g arašídového másla
  • 70 g změklého másla
  • 50 g cukru (dala jsem erythritol)
  • 30 g kakaa
  • 30 g psyllia (dá se nahradit moukou)
  • 80 g hladké mouky.
  • + vejce na potření po dopečení

Postupujeme:
Změklé máslo si smícháme s arašídovým máslem a cukrem. Poté přidáme kakao, mouku, psyllium a dle potřeby naředíme mlékem či vodou. Na pomoučeném vále vyvalíme těsto a vykrajujeme. Pokládáme na plech vystlaný pečícím papírem a pečeme na 180 stupňů cca 10 minut. Ještě horné potřeme rozšlehaným vejcem. 










16 komentářů:

  1. Thank you very much for your helpful article!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vykrajovátka jsou úžasná, sušenky vypadají moc hezky ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Sušenky vypadají vážně krásně a ty vykrajovátka jsou skvělá :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty vypadají super a ty vykrajovátka jsou boží :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Jediti ty vykrajovátka jsou boží! Sušenky vypadájí luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten jejich vzor je dokonalý, vypadají krásně! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají paádně Teri ♥ Děkuju za vyzkoušení a jsem ráda, že chutnalo! :) Je super, že si člověk může vykrajovátka personalisovat a mít sušenky se jmeném svého pejska ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za recept <3. Taky se mi ten nápad líbil, pro pejskaře jako já, ideál :D

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️