pátek 27. listopadu 2020

5 tipů na vánoční dárky pro pejskaře

Už za necelý měsíc máme Vánoce! To to zase uteklo, co? Tento krásný zimní čas si chceme každý užít na maximum a u mnoha z nás k němu patří také potěšení svých blízkým nějakým pěkným dárkem. To mě přivedlo k tomuto článku. Pokud máte ve svém blízkém okolí nějakého pejskaře můžete ho překvapit některým z těchto tipů :).

1. Knížka

Pokud máte mezi blízkými pejskaře, který je také vášnivý čtenář nebo si prostě někdy rád přečte knížku, můžete sáhnout po této variantě. I když nám současná doba moc nepřeje k návštěvám všech druhů obchodů, online knihkupectví naštěstí fungují a kolikrát tam najdete i větší nabídku :). Sáhnout můžete po některé naučné knize o psech nebo nějakému oddechovému příběhu v psí tematice. Naučná může být např. Tahání na vodítku nebo Svého psa nestřílejte a pokud raději nějaká oddechovka, tak např. Gump nebo přímo ve vánoční náladě Vánoční překvapení.


2. Šperky

Jestli se jedná o pejskařku (počítám, že mužské pohlaví tady asi nee :D), která má ráda různé šperky, můžete ji obdarovat i tímto darem v psím motivu. Najdete mnoho obchodů, kde prodávají různé přívěsky, náramky, náušnice apod. Já můžu doporučit kamínkový náramek od Zachraň psí tlapku, z nějž putuje určitá částka jako příspěvek útulku :). 

3. Deníky, bločky, diáře, kalendáře

Různé deníčky, bločky, propisky, kalendáře jak stolní, tak nástěnné či diáře. Tohle vše může potěšit a navíc je opět seženete i v tomto motivu. Útulek Dogpoint každý rok nabízí charitativní kalendáře a diáře, takže jejich koupí opět přispějete i pro dobrou věc :). Já už od nich mám diář na letošní rok a jsem s ním naprosto spokojená, takže na ten příští rok mi nesměl doma chybět. Přidala jsem k němu ještě stolní kalendář, který je moc pěkně udělaný :).



Co ale skvěle potěší pejskaře? Kalendář z fotek jeho vlastního psa/psů! Tiskařík vyrábí krásné nástěnné i stolní fotokalendáře a mnoho dalších fotodárků. Vybrat si můžete z mnoha šablon designu kalendáře a přidat fotky podle vašeho vkusu :). My si od Tiskaříka nechali udělat krásný stolní kalendář pro jednu psí mámu (přítelovu :D).

Líbil se mi také obal, ve kterém kalendář přišel zabalený :).




4. Oblečení a doplňky

Pokud víte přibližně velikost obdarovaného, můžete sáhnout po nějakém oblečení. Růžná trička, mikiny, ale i legíny, tepláky či ponožky... Je toho spousta :D. 



Případně se můžete podívat po nějaké víceúčelové taštičce (pamlskovníku) pro pejskaře, ta také potěší :).

5. Společenské hry

Společenské hry jsou parádním zpestřením dlouhých studených a zimních dnů. Pejskaři se jistě rádi přiučí něčemu novému ze Světa psů. Jedná se o doplnění hry Česko ale dají se hrát i samostatně :).


Dalším tipem je karetní hra Psí Život, o které jsem vám více podrobností sepsala v odkazovaném článku :).

Dáme hru?

Toto je mých 5 tipů čím potěšit milovníky psů nebo také majitele psů :). Určitě by se toho našlo více, různé hrnečky apod. Nebo pro lidi vlastnící psy třeba nějaké psí potřeby (pamlsky, hračky či něco z vybavení), ale to by asi bylo lepší prokonzultovat přímo s obdarovaným, ať nedarujete něco, co se pro jeho pejska nehodí :).

14 komentářů:

  1. Supe tipy, k Vánocům jsem si sama od sebe koupila právě knihy o psech, konkrétně od Šusty - Trénink je rozhovor a pak ještě Hersenwerk pro psy. Přítelovu tátovi jsem pořídila, jakožto pejskaři a zároveň běžci nákrčník od Hanna B. dogwear (doporučuju, má nádherné věci). Hra Psí život vypadá suprově:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Jé, tak tyto knížky jsem ještě nečetla, tak děkuji za tip :)!

      Vymazat
  2. Pejskař nejsem, ale jsou to skvělé tipy! :-) Inspirace není nikdy dost, takže :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé tipy, určitě udělají radost! Mě se moc líbí nápad s tím kalendářem. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé tipy, přesně tyto dárky bych já jako pejskař moc ocenila! :) A některé dokonce už mám doma.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. To je super nápad na článek! Moje maminka hrozně miluje bloodhoundy, bohužel ten její letos odešel, ale já mám i tak každý rok za úkol koupit ji kalendář na další rok právě s nimi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Tak to je pěkná tradice na dárek :).

      Vymazat
  6. Já jsem letos taťkovi koupila ponožky s francouzským buldočkem, tak snad se mu buou líbit! :) Máme doma Zolinku ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Sice psí dárky jako takové nedostávám, ale vždycky zabalím dárek pod stromeček i našemu pejskovi. Pod stromečkem najde vždycky nějakou novou hračku a balíček pamlsků :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️