středa 11. listopadu 2020

Mřížkový koláč z jablek a listového těla

Nevím, jak je to u vás, ale já mám s podzimem spojená jablka a štrúdl. Tentokrát jsem ale chtěla obnovit design klasického štrúdlu a vytvořila tento mřížkový koláč. :)

Potřebujeme:
2 listová těsta (já použila už rozválené)
4 střední jablka
1/2 vanilkového pudinkového prášku
skořice
perníkové koření
1 vejce na potřeni

Postupujeme:
Nejprve si nastrouháme jablka, která smícháme se zbytkem ingrediencí. Pečící formu si vysteleme pečícím papírem a pak ji vyložíme jedním listovým těstem. Naneseme jablečnou náplň. Z druhého těsta nakrájíme cca 2cm proužky a pomocí nich vytvoříme mřížku. Potřeme vyšlehaným vejcem a pečeme 15 minut v troubě. Nebo dokud nám těsto nezezlátne.















18 komentářů:

  1. Mňam! To musím zkusit, úplně jsem na to dostala chuť!
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  2. Podle fotek je vidět že se ti koláč povedl, paráda ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, jablečné koláče patří k mým nejoblíbenějším! :)

    OdpovědětVymazat
  4. I já musím reagovat stejně jako holky: mňam! Moc se Ti koláč povedl! U nás na podzim také nesmí chybět štrůdl a jablka :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! Ten koláč vypadá nádherně, úplně takový originální anglický. Moc se ti povedl!

    OdpovědětVymazat
  6. Ňam! Bože! Lahoda! Já bych si ho tak dala a vždy jsem si myslela, jak je těžké tento koláč upéct a ono vůbec :-D Jenom škoda, že bych to doma jedla jenom já...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si myslela, že je to strašně těžké. :D

      Vymazat
  7. Pane jo, tak teď jsi mi udělala velkou chuť na něco sladkého :) budu muset něco udělat, ale nevím jestli z jablek letos se nám jich urodilo méně tak je asi sním jen tak...

    OdpovědětVymazat
  8. I think it's yummy! Thank you very much for recipe )

    OdpovědětVymazat
  9. i think your recipe good i am trying your recipe tomorrow

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️