pátek 11. prosince 2020

Cukroví – Vánoční pejskoperníčky

Blíží se Vánoce a moje jedno z nejoblíbenějších vánočních cukroví jsou zrovna perníčky. Proto jsem letos musela vyzkoušet svá nová vykrajovátka od 3Dtlapky také právě na tuto dobrotu. Přikládám vám jednoduchý recept a hlavně jsou perníčky hned měkké :).

Potřebujeme
Těsto
- 200 g hladké mouky
- 80 g moučkového cukru
- 1 lžička prášku do pečiva
- 2 lžičky perníkového koření
- 1 lžíce kakaa
- 1 vejce
- 2 lžíce medu
- 50 g másla
+ vejce na potření

Poleva
1 ks bílek
120 g moučkového cukru

Postupujeme
Těsto
Prosejeme si mouku s cukrem, ke kterým přidáme kypřící prášek, koření, kakao a vejce. Máslo s medem si rozehřejeme na mírném plamenu a přidáme je ke směsi. Vypracujeme do těsta, které zabalíme do potravinové fólie a na 1 den uložíme do lednice.

Další den ho vytáhneme a chvíli počkáme, až vychladne na pokojovou teplotu. Poté ho rozvalíme do plátu o cca 5 mm a vykrajujeme. Pokládáme na plech s pečícím papírem a pečeme na 180 stupňů 5 minut. Ihned po vytažení natřeme rozšlehaným vejcem.

Poleva
Moučkový cukr si vyšleháme s bílkem a vzniklou hmotou zdobíme perníčky. 








23 komentářů:

  1. Those cookies look amazing!Thanks for sharing dear <3
    beautyqueen000.blogspot.rs
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vypadají nádherně, snad jedny z nejhezčích perníčků, které jsem kdy viděla! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty se ti neskutečně povedly ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty vykrajovátka jsou boží :) Na pečení perníčků se také chystám, dneska bych chtěla zadělat těsto :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to jsou pěkná vykrajovátka :) Jsem si říkala, proč pejskoperníčky :D Já s babičkou perníčky neděláme, možná je bude mít druhá babička. Já tady od babičky miluju vanilkové rohlíčky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už víš proč :D. My je právě děláme kvůli mně :D. Vanilkové rohlíčky jsme milovala jako malá :).

      Vymazat
  6. WOW! It’s yummy! Thank you very much for the recipe and cute photos )

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ty jsou tááák nádherný, prosím, ty vykrajovátka potřebuju, kde je seženu? :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Ty perníčky jsou krásné! Já je letos udělala dobře až na druhý pokus. Člověk se celý život učí :D

    OdpovědětVymazat
  9. Absolutely yummy. Thanks for sharing a great recipe!

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ta vykrajovátka jsou boží! Mít pejska, okamžitě je beru! Mě by se určitě líbily nějaká s morčátky, ale to asi jen tak neseženu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem jeden rok dělala, dávala jsem na blog i návod podle knížky "Neštěkej a jež!"

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsou dokonalý Teri! Krásná vykrajovátka 😍 mamka letos také dělala pernicky s máslem a já bez něj a mě s ním moc nechutnají. 🤭

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3! Četla jsem u tebe na blogu, já jsem opak :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️