středa 9. prosince 2020

Ostrava – Jistebnická vodní galerie

Kousek od Ostravy se nachází obec Jistebník, která je plná rybníků. Zjistila jsem, že se tam u dvou rybníčků nachází taková pěkná vodní galerie, kterou tvoří dřevěné sochy. Tak jsem si místo zapsala a nedávno přišel čas ji očíhnout.

Nejprve jsme trochu nevěděli, kde zaparkovat (klasika). Projeli jsme celou vesnici a zastavili se u jiných rybníků v tomto městě. Tam jsme ale úplně nechtěli tak jsme se vrátili na druhý konec a nakonec jsme našli parkovací místo a prošli se kolem soch


Je to taková menší výstava, ani ne žádná dlouhá procházka. Měli jsme s sebou 4 psy, tak jsme je chtěli ještě někde trochu vyblbnout. Na druhé straně přes cestu jsme uviděli velkou louku, tak jsme se vydali k ní a pohráli si se psy.



Tento článek nebude moc dlouhý, protože více už asi nemám, co říct. Tak se jen můžete pokochat fotkami našich chlupáčů. Některé opět stojí za to :D.


























11 komentářů:

  1. WOW! Amazong photos! Thank you very much for your post! )

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ti pejsci jsou tak úžasní! I rybníky vypadají krásně, já se kolem rybníků procházím hrozně ráda, mám i jedno oblíbené místo ve městě, kde jsem vyrůstala. Snad se tam na Vánoce dostanu, už jsem nebyla několik let.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky s tím balonkem jsou úžasně roztomilé ♥ Ty sochy musely být zajímavé, jen škoda, že jich bylo málo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Moc jich tam nebylo no, ale také nemám fotky všech :O

      Vymazat
  4. Havkáči sú krásny. Ja by som išla nejakého venčiť z útulku ale tu sa platí za venčenie tak sa veľmi nedá.

    3 DAY CHALLEGE: NUDE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že se to platí :/. Zrovna ti útulkoví by to potřebovali jako sůl :(.

      Vymazat
  5. Vyšlo vám krásné počasí a i fotky se opět moc povedly! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️