pátek 25. prosince 2020

Vánoce se psem

Tak máme po Štědrém dnu, ale vánoční svátky ještě nekončí, jsme v půlce! :D Já toto období miluji, je to takový odpočinek, čas strávený s rodinou, procházky, jídlo, pohádky a všichni to známe. Jako rodině s pejsky nám k Vánocům samozřejmě patří i společnost těchto mazlíků a dnes bych vám ráda ukázala, jak trávíme Vánoce s pejsky :).


Pečení s pejsky

Miluji pečení a na vánoce bych si ho nemohla odpustit (to jste si asi všimli, když jsem vám přidávala pár receptů na cukroví :D). Tento proces probíhá během celého prosince a já si ho neskutečně užívám! Kromě mých věrných psích ochutnávačů jsem si letos pořídila také pomocníky do kuchyně od 3Dtlapek :). Díky vykrajovátkám v psí tematice mám ještě více psí vánoce a to já můžu :D! A chlupáči mi samozřejmě vždy asistovali v kuchyni :D.

Už to bude?

Ochutnávka, jestli to není jedovaté :D


Procházky

Protože pejsek se musí stále a každý den venčit, o pohyb nemám ani během vánoc nouzi a jsem ráda! Přece jen se takto lépe člověk donutí k nějakému hýbání, a to i ve špatném počasí. Na hory či kratší někam jinam do přírody jezdíme často, ale nechybí ani procházky po okolí našeho domova. I Štědrý den trávíme procházkou s chlupáči :). A aspoň se někde trochu vykompenzují ty snězené vánoční dobroty.


Rodinné návštěvy

Ne všude k rodině s námi psi chodí, ale k většině členům ano. Např. Štědrý den, který zahrnuje i večeři a rozbalování dárků pod stromečkem nesmí chybět bez zvědavých psích čumáků a loudilých očí. Navíc pod stromečkem čeká pár dárečků také na ně :).


Parádní fototobraz od Tiskaříka :)

A pokud se jedná zrovna o členy rodiny, ke kterým se psy nechodíme, tak tam bohužel nemůžeme být třeba od rána do večera nebo přes noc. Což musí každý pochopit :).


Jinak máme asi vánoce jako každý ostatní :). Se psy v tom není moc rozdíl, možná jen v tom větším pohybu :). Jak si užíváte vánoční svátky vy? :)

8 komentářů:

  1. Také jsme včera vzali pejska na vánoční návštěvu, chodíme ke známé, která má také pejska, a ti dva si spolu skvěle rozumí, bylo by mi líto ho nechat samotného doma :) My se chystáme na povánoční návštěvu, včera i dnes u nás bohužel prší :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by nám je na Štědrý den bylo líto, jsou naše rodina :). Taky tu dost pršelo :/.

      Vymazat
  2. To je krásný :) My máme taky pejska a na návštěvy jsme ho brali s sebou :) Jen k mým rodičům, kde budeme pár dní, jsme ho nebrali, je to dlouhá cesta, tak je lepší, že zůstane s přítelovo mamkou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, my je také všude nebrali, protože třeba táta má malou yorkšírku a ona se hodně bojí :D.

      Vymazat
  3. Svátky a vánoční čas jsme si užili všichni hezky pohromadě :-). S pejskem jsme chodili na dlouhé procházky a užívali si společného času a chvil :-), jen škoda, že ten sníh nenapadl :-/. Letos jsem zkoušela upéct psí cukroví(sušenky ve tvaru kostiček) a byla jsem překvapená, jak to pejskovi chutnalo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že jste si to tak společně užili :). Tady také moc sníh nenapadl, jen na horách :O. Na nějaké psí sušenky se také chystám :).

      Vymazat
    2. Právě, a tak jsme si s přítelem říkali, že budeme asi za tím sněhem někam dojet, aby si ho užil i pejsek 🙂🐾. Na blogu mám článek i s receptem, tak můžeš mrknout a vyzkoušet, našemu pejskovi moc chutnaly! 😊

      Vymazat
    3. Děkuji, podívám se na recept :). Určitě dojeďte :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️